Feanor Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Har kjøpt meg asus a7n8x deluxe, og har et sound Blaster live! 5.1 fra før. bør jeg bruke onboardkortet eller sb kortet???? Lenke til kommentar
adyton Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Tror det er hipp som happ lydmessig, men soud blaster live har en tendens til å klikke, i cs vaffal... Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 SBLive suger, har hatt sinnsykt mye pes med det kortet ass, først funka ikke mic inngangen, så klikka line out 2, måtte sitte et par timer for å fikse det ja... I linux er SBLive endå værre, gidder ikke ta hele historien nå... Bare et godt råd: ikke gå for det.... Har aldri prøvd nforce, men har hørt mye bra om det... bør jeg bruke onboardkortet eller sb kortet???? Bruk onboardkortet du, det er enkelt og greit. SBLive gir ikke spesielt bra lydkvalitet uansett, hvis ikke du skal ha surround lyd da, tviler på at hovedkortet har det... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 nForce2 har surround. Tror ikke det er spesiell forskjell på lydkvaliteten her. Så bruk hovedkortet sin lyd du. Lenke til kommentar
Feanor Skrevet 3. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2003 jawohl! jeg får vel prøve det da.. kanskje jeg slipper knitringa i bf1942 og... Lenke til kommentar
formann Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Så vidt jeg vet er nForce2 lyden mye bedre en Live kortet. Nå vet ikke jeg om det er nForce2 du har, men også det gamle nForce kortet skal ha bra lyd. nForce2 lyden er faktisk litt bedre en SB Audigy.. ikke bedre en Audigy2 riktignok. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 nForce2 lyden er faktisk litt bedre en SB Audigy.. ikke bedre en Audigy2 riktignok. hvor har du det fra? nforce1 og nforce 2 har samme lydkrets såvidt jeg vet Lenke til kommentar
Feanor Skrevet 3. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2003 jeg har Nforce2 (se sig) Lyden blir ikke det største problemet i kveld, da kjeg ikke får dritten til å virke, pluss at jeg har lånt bortrotet bort winxp cd'n min. Lenke til kommentar
frans Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 nForce2 lyden er faktisk litt bedre en SB Audigy.. ikke bedre en Audigy2 riktignok. hvor har du det fra? nforce1 og nforce 2 har samme lydkrets såvidt jeg vet Interessant test her . I denne testen havner Audigy 2 og Nvidias Soundstorm APU likt. Så det er kanskje ikke nødvendig å kjøpe A2 hvis man har f.eks. A7N8X? Lenke til kommentar
Feanor Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 Jeg må si meg utrolig skuffet over nforce.... Når jeg spiller BF1942 så er alle motorlyder hakkete(høres ut som om motor fusker) og center høytaleren er ikke med. dette var det ingen problem med på sblive 5.1... eneste positive er at knitringen er borte.. Jeg får heller ikke med centerhøytaleren på nforce kontrollpanelet... j...vla dritt. (jeg bruker de analoge 5.1 utgangene inn på min sourround forsterker) I tillegg så har ASUS tatt ferie... Kinesisk nyttår!!! og d tok ferie uten å sørge for at 1002 biosen var klar til nedlasting. så nå sitter jeg her med en elendig lyd og en bøggete bios..... Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 soundstorm er helt ideelt det. hører stor forskjell på hercules forrtissimo 2 og soundstorm ass. det er klar forskjell, i mine ører da. (jeg er ikke audiofil [er det ikke det det heter? ] eller noe sånt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå