Mannen med ljåen Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg så en gokart på veien, med skilter og alt. Jeg vet at denslags kan registreres som moped, men skal det ikke være en slags vimpel på dem? Det hadde ikke denne. De er så lave at den kan havne i blindesona på en personbil... Noen som har en sånn, forresten? Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg så en gokart på veien, med skilter og alt.Jeg vet at denslags kan registreres som moped, men skal det ikke være en slags vimpel på dem? Det hadde ikke denne. De er så lave at den kan havne i blindesona på en personbil... Noen som har en sånn, forresten? kan også registerers som lett motorsykkel tror jeg... så en sånn en jeg også i sommer, hadde aldri verden tørt og kjøre en sånn.. gikk visstnok i 100 km/t en diger lastebil har jo ikke sjangs til å se den i det hele tatt.. Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg så en gokart på veien, med skilter og alt.Jeg vet at denslags kan registreres som moped, men skal det ikke være en slags vimpel på dem? Det hadde ikke denne. De er så lave at den kan havne i blindesona på en personbil... Noen som har en sånn, forresten? kan også registerers som lett motorsykkel tror jeg... så en sånn en jeg også i sommer, hadde aldri verden tørt og kjøre en sånn.. gikk visstnok i 100 km/t en diger lastebil har jo ikke sjangs til å se den i det hele tatt.. nei, ikke helt sikkert hva den 100cc utgaven blir registrert som, men kan kjøres på bil lappen. 100cc 4-takts scootermotor som gjør 80 originalt. men de er jo så forbanna farlige at man må være 20 eler 21 for å ha en trur jeg. er en kar her i bygda som har en, broren min (19 år) skulle kjøpe seg en, men måtte ha underskrift av pappa, som han ikke fikk. de koster jo ikke mer enn i underkant av 20k. er vell ikke mange som beholder den vimpelen på, selv om det for kan redde livet demmes.. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg så en gokart på veien, med skilter og alt.Jeg vet at denslags kan registreres som moped, men skal det ikke være en slags vimpel på dem? Det hadde ikke denne. De er så lave at den kan havne i blindesona på en personbil... Noen som har en sånn, forresten? kan også registerers som lett motorsykkel tror jeg... så en sånn en jeg også i sommer, hadde aldri verden tørt og kjøre en sånn.. gikk visstnok i 100 km/t en diger lastebil har jo ikke sjangs til å se den i det hele tatt.. Hehe^^ ligger jo så lavt at de kan sikkert kjøre under lastebilen og ^^ ... helt til de kommer bak til den delen som stikker ned for å forhindre lastebilen i å ta nedi bakken.. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg så en gokart på veien, med skilter og alt.Jeg vet at denslags kan registreres som moped, men skal det ikke være en slags vimpel på dem? Det hadde ikke denne. De er så lave at den kan havne i blindesona på en personbil... Noen som har en sånn, forresten? kan også registerers som lett motorsykkel tror jeg... så en sånn en jeg også i sommer, hadde aldri verden tørt og kjøre en sånn.. gikk visstnok i 100 km/t en diger lastebil har jo ikke sjangs til å se den i det hele tatt.. nei, ikke helt sikkert hva den 100cc utgaven blir registrert som, men kan kjøres på bil lappen. 100cc 4-takts scootermotor som gjør 80 originalt. men de er jo så forbanna farlige at man må være 20 eler 21 for å ha en trur jeg. er en kar her i bygda som har en, broren min (19 år) skulle kjøpe seg en, men måtte ha underskrift av pappa, som han ikke fikk. de koster jo ikke mer enn i underkant av 20k. er vell ikke mange som beholder den vimpelen på, selv om det for kan redde livet demmes.. uki, trodde man fikk de i 125 ccm også, mener jeg har sett dette, men mulig disse også kreves førerkort klasse B på.. Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 http://www.mizzuki.no/gocart_smc_f-kart_100/cms/48 2-takt, ikke 4-takt som jeg skrev Lenke til kommentar
fredrick4 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Får den i 50cc og 100cc, hvis du ska ha 50cc må du ha moped lappen og til 100cc må du ha bil lappen;) kan gi dokker en link her http://images.google.no/imgres?imgurl=http...ficial%26sa%3DN Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 En i Haugesund som hadde en slik. Ble stoppet opp til flere ganger til dagen av politiet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå