Gå til innhold

8600m driver hjelp!

Regone

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt min IFL90+ ca. en uke nå.

Noen ganger fryser datan helt i 10 - 20 sek litt etter oppstart..

Og nesten ALLTID når jeg prøver å starte spillet MX vs ATV kræsjer det i loadinga/reklama som gjør at jeg må ta ut batteriet og inn igjen. noen ganger når det kræsjer kommer det også blåskjerm og så står det dumping av fysisk minne osv.. (har prøvd og reinstallere)

Syns også datan yter VELDIG dårlig i Crysis SP demoen. har alt på low og lav oppløsning.. likevel kjører jeg med lav fps nesten HELE tiden. BF2 går greit men kan ikke spille med full grafikk.. får dårlig fps. Samme i cs source.

Trodde egentlig 8600m ville kjøre disse spillene fint, og crysis på medium med brukbar fps.

Bruker driveren som fulgte med (vet ikke ossen version det er).

Har prøvd å innstalere nyeste forceware fra laptopvideo2go.com men når jeg prøver å innstaalere står det:

NVIDIA fant ingen drivere som er kompatible med din gjeldende maskinvare. :\

Noen som vet hva jeg kan gjøre for å innstalere nyeste drivere/ fikse FPS problemet?

Mine specs:

Windows XP Pro OEM 32bit

2.4 GHz dual core

2 GB Ram

160 GB SATA 7200RPM

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

mhm. Laptoper er ikke akkurat gaming maskiner. Du ahr jo bare brukt den en uke. lever tilbake hvis du er misfornøyd? Maskinen din er jo nykjøpt, og de siste driverne er jo der fra før.

WTF? Cs source?? Min ræva pc som jeg kjøpte i januar 2006 med 384mb (512mb) ram, ati radeon Xpress 200M og amd mobile sempron 1,8ghz kan spille Half Life2 Deathmatch, lav fps seff.

Og din er jo lizm mye bedre og du lagger? Rart. Da må det være noe galt

Endret av xninja92
Lenke til kommentar

Vel, har lest at maskinen skal kjøre crysis fint.. men det er jo det at spill som MX vs ATV krever nesten ingen ting.. og datan kræsjer.. det gjør ikke det hos andre. Er jo også en god stund siden denne maskinen ble utgitt. Tror det har kommet nye drivere. :\

Lenke til kommentar
Jeg har en PC med Intel Core 2 Quad-prosessor, to GeForce 8800 GTX-skjermkort i SLI og fire gigabyte RAM, og måtte allikevel skru endel ned på innstillingene og skjermoppløsningen for å få «Crysis» til å flyte bra. Selv da ble det sirup av og til.

Tror ikke det er så lett å spille Crysis. Men du får Medium Fps på crysis som er så driit ytelse avhengende, mens du lagger enda mer/like mye/kræsjer på pusle spill i sammenligning til crysis?

Da er det noe galt

http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=184174

Endret av xninja92
Lenke til kommentar
Jeg har en PC med Intel Core 2 Quad-prosessor, to GeForce 8800 GTX-skjermkort i SLI og fire gigabyte RAM, og måtte allikevel skru endel ned på innstillingene og skjermoppløsningen for å få «Crysis» til å flyte bra. Selv da ble det sirup av og til.

Og du ahr funnet kilder at Crysis skal fungere bra på den PC-en? + Den lagger når du spiller CS source?

Da er det noe galt

http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=184174

Leste på compal forumet at noen kjørte crysis med alt på medium ganske greit.. lagger like hell her da.. tenkte bare grafikk kortet ville yte litt "bedre" og ikke få spill/datan til å kræsje iblandt. Derfor jeg håpa og få hjelp til å innstalere nyeste drivere :thumbup:

Noen som har peil?

Lenke til kommentar
Hehe, har en STOOOR tråd om denne maskinen her inne. Enkelt sagt: Det er nyere drivere tilgjengelig.

Her er det instruksjoner for hvordan man gjør det: http://www.laptopvideo2go.com/forum/index.php?showtopic=33

Kjører forresten Crysis på medium selv :thumbup:

Fått til en bedre driver nå. Nå kjører crysis fint med alt på medium :D merka godt forskjell.

Nå har det trådløse nettet slutta å virke :\ har reinstallert driver TUSEN ganger.. prøvd å laste ned nye også. Til og med ringt multicom.. Formaterte dataen idag og innstalerte drivere i riktig rekkeføkge.. samme problem. Den vil ikke koble seg til. Noen ganger står det: Kan ikke koble til.. (why??) og noen ganger: Begrenset eller ingen forbindelse..

Sitter med kabel nå som funker fint.. men må få fikset trådløsen nå :(

Noen som har peil??

Lenke til kommentar
Hmmm, i de tilfellen jeg har fått begrenset eller ingen forbindelse har det ikke vært laptopen sin skyld, da har det vært dårlig kontakt mellom Router og modem eller ikke eksisterende netttilkobling.

Men jeg kommer ikke på noen nett i det hele tatt. den finner dem med en gang men kan ikke koble til :\

Håper det trådløse nettverks kortet er som det skal.. ellers må jeg sende det inn..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...