adyton Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 spar oss for sånne perversiteter Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Er merkelig han står oppreist enda med tanke på redskapet og størrelsen på kroppen hans? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 den var stygg.... Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Jeg hadde ikke smilt slikt hvis det hadde vært fargen på redskapen. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 sikkert berre utslett alt sammen.................. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Jeg hadde ikke smilt slikt hvis det hadde vært fargen på redskapen. Den er rødglødende av all friksjonen ser du vel (glemte glidemiddel). Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 jeg hadde blitt redd om jeg hadde våkna en morgen og den hadde sett sånn ut.. Lenke til kommentar
Gibson Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Er denne personen/smilien dansk? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Er denne personen/smilien dansk? Hehe, som i "rødpølse"/ "danskepølse"? Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Er denne personen/smilien dansk? Hehe, som i "rødpølse"/ "danskepølse"? godt spørsmål, hatomte Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Ganske teit smilie egentlig. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 jeg hadde blitt redd om jeg hadde våkna en morgen og den hadde sett sånn ut.. Om jeg ble redd? Å nei du, det var jo stas Lenke til kommentar
CFD Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Er denne personen/smilien dansk? Hehe, som i "rødpølse"/ "danskepølse"? Endelig en som har skjønt at man ikke skal bruke smiley. Men jeg vet ikke helt hva man skal kalle den smilyen jeg. Men dere vil ikke høre hva jeg tenker nå.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå