Rusher Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Fikk idag tilsendt ett nytt hovedkort av typen ASrock P4i65g. som jeg skulle bruke min P4C 2.6ghz på. samt 512mb DDR ram. Adata. Det er integrert skjermkort på dette hovedkortet, først koblet jeg alt opp, puttet mitt agp kort i agp sloten. maskinen starter opp, men ikke noe bildet på skjermen. prøver så å ta ut skjermkortet å kobler skjermen til det integrerte, men når jeg da trykket på start knappen så snurrer vifta ett halvt sekund, før alt er dødt igjen. Hva kan være galt? eneste jeg har koblet til er nå psu, hk, 1 ram brikke, cpu og skjermkort. prøvd med flere skjermkort og flere ram typer nå. hovedkortet er helt nytt. Ganske fortvilet her nå! Endret 13. november 2007 av Rusher Lenke til kommentar
Vennligst Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Hadde akuratt samme problem da jeg først skulle sette sammen den nye PCen min.. Fikk ordnet det på et vis.. ikke vet jeg\husker jeg hva som løste det, men jeg plukka pcen fra hverandre og satte den sammen igjen og gikk møysomelig over alle kabler ol. Kaskje noe så enkelt som en kortslutning mellom mellom HK og chassi, en kabel på feil plass ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå