Gå til innhold

kjøp av spill-pc til WoW ca 8500kr -ønsker kommentarer

Anbefalte innlegg

Heisann,

Jeg skal ha ny pc som skal brukes primært til WOW, samt bilderedigering. Jeg skal kjøpe alt fra et sted og har funnet frem denne konfigurasjonen. Jeg ønsker tilbakemeldinger samt svar om jeg har valgt rett RAM og om jeg bør velge xp pro fremfor home. Er det eventuelt noe jeg har oversett her?

PC-en skal ikke overklokkes og jeg har ingen planer med det første å anskaffe meg Vista da jeg har dårlig erfaring med vista og wow.

Skjermen som skal brukes er den Dell 22" WS.

Takker for all hjelp på forhånd.

Prisen kommer på 8 576,-

1 stk. bZerk Miditower m/25cm vifte, "Storm" BZCA2500BS Sort/Sølv u/powersupply (På lager 4)

1 stk. Corsair strømforsyning 620W 20/24pin, ATX v2.2, 120mm vifte, 8x SATA (På lager 20+)

1 stk. MSI P35 NEO Combo-F, P35, Socket-775 DDR2/DDR3, 1333FSB, ATX, GbLAN, PCI-Ex16 (Ubekreftet 15.11.2007)

1 stk. Intel Core 2 Duo E6750 2.66GHz Socket775 4MB, BOXED m/vifte (På lager 20+)

1 stk. OCZ DDR2 2048MB Special Ops Edition PC2-6400 2x1024MB 800MHz. (5.5.5.12) (På lager 1)

1 stk. Western Digital 500GB S-ATA II 7200 RPM Caviar Special Edition 16MB cache (På lager 100+)

1 stk. Asus GeForce 8800GTS 320MB GDDR3 PCIe Dual DVI, TV-out, 320bit, HDCP (På lager 20+)

1 stk. Optiarc / NEC DVD-brenner AD-7173 sort Duallayer,LabelFlash,Multirecorder bulk (På lager 20+)

1 stk. Club3D Theatron Agrippa DTS 7.1 C-Media CMI8770 . Encoder: Dolby Digital (Bekreftet 13.11.2007)

1 stk. Microsoft Windows XP Home OEM Norsk versjon m/SP2b (På lager 20+)

1 stk. Multikortleser 3.5" USB2 sort CF I/II,SM,MMC/SD,MS,xD (bulk) (På lager 20)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Litt" overkill i forhold til WOW da :whistle:

Ser ut som en kjempebar PC, ville kanskje heller kjøpt 8800GT som eg tror er ett bedre kjøp enn GTS.

Så vidt eg veit er eneste forskjellen mellom XP Home og XP Pro at Pro har ett backupprogram og bedre nettverksadministrasjon. Backupprogrammet ligger på CDen og kan installerest manuelt, og nettverksadministrasjonen trenger du ikkje. Dersom det er penger å spare så kjøp Home. :cool:

Lenke til kommentar
"Litt" overkill i forhold til WOW da :whistle:

Ser ut som en kjempebar PC, ville kanskje heller kjøpt 8800GT som eg tror er ett bedre kjøp enn GTS.

Så vidt eg veit er eneste forskjellen mellom XP Home og XP Pro at Pro har ett backupprogram og bedre nettverksadministrasjon. Backupprogrammet ligger på CDen og kan installerest manuelt, og nettverksadministrasjonen trenger du ikkje. Dersom det er penger å spare så kjøp Home. :cool:

Takker for svar!

Jeg droppet lydkortet for å spare litt penger, og jeg tenkte i grunn ikke på GT kortet. Den kom på i overkant av 8400 med frakt så alt i alt satser jeg på at den vil holde en stund til WOW og film/bilde redigering

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...