Feil Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Ganske vellykkede, etter min egen mening, vil gjerne høre litt konstruktiv kritikk. kanskje noen tilogmed vet hva blomsterne på det andre bildet kalles? Nikon D80 18-135. Endret 13. november 2007 av Feil Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Flotte og vellykkede bilder du har tatt her. Begge bildene var flotte men det var det første bildet jeg likte best. På bilde to var kanskje den rosa blomsten for ”lite” i sentrum, men ellers var det meget gode bilder. Lenke til kommentar
kandy Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 to pene bilder her. veldig behagelig bakgrunn på begge. likte veldig godt bilde nr to. personlig er jeg veldig glad i mange detaljer i bilder, så jeg kan sitte lenge å bare stirre på et bilde. bilde nr to gir meg den følelsen. sterke og klare farger, og et fint motiv. Men jeg syntes flere av blomstene blir kuttet i hjørnene, man får ikke helt helhets uttrykket mener jeg da. og den lilla blomsten nederst stjeler for mye oppmerksomhet. Et rotete bilde, men jeg digger det! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg likte nr 1 best, men begge bildene blir ødelagt av bakgrunnen, som er alt for tydelig... Større blender og du har det i boks... 2 fine motiv i allefall Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Er enig med Olsen ang bilde 2, men syns ikke den er så forstyrrende på bilde 1, som er svært pent Bilde 2 blir litt for "knæsjt" for min smak. Lenke til kommentar
ferik Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg likte også best det første bildet, bildet nr 2 ble det litt for mange forstyrrende elementer, de andre blomstene stjeler veldig mye fokus spesielt den som kandy nevner, den lille blomsten under hoved motivet... det første bildet har også litt forstyrrende bakgrunn på venstre side, man får ikke et helt klart skille mellom bladen som er i fokus og de andre bladene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå