Mr. Ty Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Heisann. Trenger ny bærbar til 5000 maks. Har lite krav, bare den er stillegående (skal brukes på skolen).. Men skader ikke om den er litt god også da ;P Noen tips? Lenke til kommentar
tordand Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Heisann. Trenger ny bærbar til 5000 maks. Har lite krav, bare den er stillegående (skal brukes på skolen).. Men skader ikke om den er litt god også da ;P Noen tips? Går du opp litt i pris er denne absolutt godkjent, så lenge du ikke stiller store krav til spill: http://www.multicom.no/PartDetail.aspx?q=p:1575821;c:100561 Lenke til kommentar
Mr. Ty Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 Heisann. Trenger ny bærbar til 5000 maks. Har lite krav, bare den er stillegående (skal brukes på skolen).. Men skader ikke om den er litt god også da ;P Noen tips? Går du opp litt i pris er denne absolutt godkjent, så lenge du ikke stiller store krav til spill: http://www.multicom.no/PartDetail.aspx?q=p:1575821;c:100561 takk for svar stiller ingen krav til spill, så denne er nok mer enn god nok kjøper mest sannsynlig denne hvis det ikke kommer flere svar. Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Heisann. Trenger ny bærbar til 5000 maks. Har lite krav, bare den er stillegående (skal brukes på skolen).. Men skader ikke om den er litt god også da ;P Noen tips? Går du opp litt i pris er denne absolutt godkjent, så lenge du ikke stiller store krav til spill: http://www.multicom.no/PartDetail.aspx?q=p:1575821;c:100561 takk for svar stiller ingen krav til spill, så denne er nok mer enn god nok kjøper mest sannsynlig denne hvis det ikke kommer flere svar. HER har du en veldig fin pc Lenke til kommentar
Mr. Ty Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 hva med denne? eller denne? funker de greit til skole og er stillegående? i såfall, hvilken burde jeg gå for? (har lite peiling på dette vet ikke om de fleste PC-er nå til dags er stillegående, men den jeg har nå til 5000,- og kjøpte i fjor er ikke stillegående i det hele tatt.. derfor jeg er så skeptisk ) Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 hva med denne? eller denne? funker de greit til skole og er stillegående? i såfall, hvilken burde jeg gå for? (har lite peiling på dette vet ikke om de fleste PC-er nå til dags er stillegående, men den jeg har nå til 5000,- og kjøpte i fjor er ikke stillegående i det hele tatt.. derfor jeg er så skeptisk ) Velg den som jeg viste deg. Den får det med bæreveske og mus på også. En veldig fin pc til prisen Lenke til kommentar
Mr. Ty Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 har bæreveske og mus fra før av da.. men hvis den er bedre, så går jeg for den Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=335743 Lenke til kommentar
plaank Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Av de modellene her ville jeg gått for Lenovo'en. De har som regel overlegen byggekvalitet, og er ut ifra min erfaring ganske så stillegående. Den har også best CPU av alle disse valgene, og innebygd blåtann er jo kjekt. Packard Bell ville jeg styrt unna. Men det er jo helt og holdent min mening. Endret 25. november 2007 av plaank Lenke til kommentar
Mr. Ty Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Av de modellene her ville jeg gått for Lenovo'en. De har som regel overlegen byggekvalitet, og er ut ifra min erfaring ganske så stillegående.Den har også best CPU av alle disse valgene, og innebygd blåtann er jo kjekt. Packard Bell ville jeg styrt unna. Men det er jo helt og holdent min mening. men den ser veldig kjedlig ut.. utseendemessig. pluss litt dyr. Asus'en funker vel bra den også? er ganske innstilt på å kjøpe den nå.. Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Av de modellene her ville jeg gått for Lenovo'en. De har som regel overlegen byggekvalitet, og er ut ifra min erfaring ganske så stillegående.Den har også best CPU av alle disse valgene, og innebygd blåtann er jo kjekt. Packard Bell ville jeg styrt unna. Men det er jo helt og holdent min mening. men den ser veldig kjedlig ut.. utseendemessig. pluss litt dyr. Asus'en funker vel bra den også? er ganske innstilt på å kjøpe den nå.. Asusen er veldig bra. Er blitt den beste PC-en for 5000~. Du kan kjøpe med 1 minnebrikke ekstra til den fra prisguide.no så får du 2gb. Lenke til kommentar
Mr. Ty Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 er dette den samme typen? billigere på den siden Lenke til kommentar
Mr. Ty Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Av de modellene her ville jeg gått for Lenovo'en. De har som regel overlegen byggekvalitet, og er ut ifra min erfaring ganske så stillegående.Den har også best CPU av alle disse valgene, og innebygd blåtann er jo kjekt. Packard Bell ville jeg styrt unna. Men det er jo helt og holdent min mening. men den ser veldig kjedlig ut.. utseendemessig. pluss litt dyr. Asus'en funker vel bra den også? er ganske innstilt på å kjøpe den nå.. Asusen er veldig bra. Er blitt den beste PC-en for 5000~. Du kan kjøpe med 1 minnebrikke ekstra til den fra prisguide.no så får du 2gb. har bestilt Asusen nå men det med minnebrikke; hvilken burde jeg kjøpe? passer hvilken som helst med 1gb eller er det noen spesielle som kun passer til Asus etc.? ser at noen er billigere enn andre, hva er forskjellen på de som er billig og de som er dyrere? Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Av de modellene her ville jeg gått for Lenovo'en. De har som regel overlegen byggekvalitet, og er ut ifra min erfaring ganske så stillegående.Den har også best CPU av alle disse valgene, og innebygd blåtann er jo kjekt. Packard Bell ville jeg styrt unna. Men det er jo helt og holdent min mening. men den ser veldig kjedlig ut.. utseendemessig. pluss litt dyr. Asus'en funker vel bra den også? er ganske innstilt på å kjøpe den nå.. Asusen er veldig bra. Er blitt den beste PC-en for 5000~. Du kan kjøpe med 1 minnebrikke ekstra til den fra prisguide.no så får du 2gb. har bestilt Asusen nå men det med minnebrikke; hvilken burde jeg kjøpe? passer hvilken som helst med 1gb eller er det noen spesielle som kun passer til Asus etc.? ser at noen er billigere enn andre, hva er forskjellen på de som er billig og de som er dyrere? https://prisguiden.no/product.php?productId=63710 Den er fin Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Selv gikk jeg for en Dell D430, for ca 5800 kr. 12.1" og veldig stille. Lenke til kommentar
bujk Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Selv gikk jeg for en Dell D430, for ca 5800 kr. 12.1" og veldig stille. Hmm, det syns jeg var billig, prisen er uten mva? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå