DoktorOffline Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Da jeg stod opp i dag prikket det som faen i hånda, antakelig hadde jeg ligget på den hele natta. Greia er at nå, 9 timer etterpå prikker det fortsatt, selv om jeg både har vært i fysisk aktivitet i hele dag og tatt en lang varm dusj da jeg kom hjem fra jobb. Er dette noe å bekymre seg for/oppsøke lege for? Hører at stråling i venstre arm er forvarselet om hjerteinfarkt, hos meg er det bare lillefingeren og litt ned i håndflaten, og det har som sagt vart i hele dag. Har prøvd å gjøre håndøvelser uten at det hjelper. Litt skummelt hvis en eller annen klump sperrer blodtilførsel til fingeren. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg ville ha skjekket det. Det hørtes ikke heilt bra ut. Er vel enten noen nerver elns som er i klem, eller så er det slik du nevnet, at det ikke kommer blod til. Er fingeren og "områdene det prikker på" veldig blek? Lenke til kommentar
DoktorOffline Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Nei, ikke veldig bleke.. littegrann kanskje hvis man legger godvilja til. Men det føles akkurat som om den har "sovnet", også når jeg tar på den. Får gå til legen hvis det ikke har bedret seg innen i morgen. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 jepp, det burde du Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Ryggskade.. Da kan det skje at du får nedsatt følelse i lillefingeren f.eks. Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Eller som meg, halve honda gikk i "dvale" en uke. Prikket og hadde liten eller ingen følelse. Gikk over av seg selv Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Det trådstarter nevner her har skjedd med meg mange ganger og jeg har aldri brydd meg om det og plutselig en dag er det borte. Ble borte etter et par dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå