Gå til innhold

Tur til London

khvm

Anbefalte innlegg

Hei

har tenkt til å ta en weekend tur til London før jul.

Hvilket flyselskap selger billigst flybilletter til London? Ryan Air? Hvor er det gunstigst å bo? Tenkte å bo litt bra. Noen bra fotballkamper, som spilles da? Tenkte på uka før julaften.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

fant billetter fra både Ryan og Norwegian. Ryanair 299,- til, og norwegian 500,- fra. Så vi ender opp på 799,- Ryan går jo kun til Sansted, men det går vel buss inn til sentrum, regner jeg med?

Platinumflyer: BA, hva er det? Har vurdert å skaffe meg Diners Club-kort, så jeg får tilgang til lounger. Men er det lounger på slike småturer, som til London? Skal til NewYork og Australia til neste år, og jeg regner med at det kortet vil være mer til nytte da, eller...?

Lenke til kommentar

Vil advare mot å bruke BA da de lander på Heathrow. Mange av rutene SAS har til London lander også der.

Heathrow har i år vært plaget av kaos og sprengt kapasitet. Mye bagasje forsvinner. Noe som er enda dummere enn å ha Heathrow som destiansjon er å mellomlande på Heathrow. Søk på forumet så ser du mer om hvorfor man bør styre unna denne flyplassen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...