Gå til innhold

Sony Ericsson W890i


Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Til alle som klager/klaget over prisen, så ligger W890i i Prisguiden nå, med pris fra 3451,- uten abb. Det ser dermed ut til at prisantydningen på 5500 ved lansering var en total bommert fra Amobil's side.

 

Se her

 

EDIT: Må legge til at CDON.com har lavere pris enn alle som er listet i prisguiden. De skal ha 3379,- for W890i Silver - Link

Endret av bidz
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Den har kommet i et mer akseptabelt prisnivå nå. At den likner for mye på W880i er i og for seg ikke så dumt. For en gangs skyld har de tatt til seg kritikken som W880i fikk, og utbedret feilene.

Samtidig har SE lansert den ene telefonen etter den andre med tilnærmet identiske funksjoner, men med noe forskjellig utseende. W890i er et hederlig unntak til dette

Lenke til kommentar

synes det er litt drøyt at de ikke har klart å få med autofokus i en så dyr telefon... ellers har den alt jeg kan tenke meg bortsett fra wifi, kunne vel egentlig tenkt meg å bytte 3g mot wifi. Men uansett en fristende telefon, er vel derfor disse tingene ikke er med i pakka...

Endret av oysteii
Lenke til kommentar
Burde vært en 2 GB internt, minst, men vi får vel vente lenger på det.

Det synes jeg ikke er noe poeng. Mer internminne bidrar bare til å øke kostnaden.

 

Skal du ha mer minne så er det bare å sette inn et nytt minnekort. Ser du får 8GB M2 kort for litt over 600 kroner nå...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ligger an til W890i på meg nå. Etter å ha hatt N95 og fått nok av s60, har jeg nu en HTC Touch Cruise men den fungerte ikke etter forventningene.

 

Jeg tror w890i vil fungere glimrende til mitt bruk da det jeg hovedsakelig bruker telefonen til er musikk, nyheter på tlf...(wap) og epost (gmail app).

 

 

Hvilken farge syns dere er penest?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...