Pysj Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Vi har sett nærmere på Sony Ericssons nye musikalske flaggskip. Les mer Lenke til kommentar
Ikke Her Lenger Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hvorfor i alle dager koster den så mye? Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Helt tullete pris. Den bør jo ikke koste noe særlig mer enn det W880i gjorde når den kom på markedet. Maks 4000 u/abo. Lenke til kommentar
Millenium Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Dette typisk SE de siste årene...klin like telefoner i temmelig lik innpakning. Kom med en revolusjonerende telefon igjen...k700i var forrige SE jeg kjøpte, den var digg Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Fikk nesten sjokk når jeg så prisen. Hva i all verden forsvarer en slik pris på en så ordinær telefon? Lenke til kommentar
tedis74 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Prisen er for høy.. sikker på att denne er helt likens inni (meny) som w880. Ja bortsett fra at det er radio på w890 apparatet å 3,2 mgpix kamera.. Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 hahaha herregud så teit pris! Ville aldri ha kjøpt en mobil (ikke en slik en) for 5500! Forresten så har jeg bestilt meg en viewty Mye billigere og den har et finere design.. Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hvor lenge koster den 5500.- tror dere, en uke kanskje to. for de som MÅ ha denne først, vel, da får man bla opp, for dere andre, vent litt. Slik er alltid med SE og nye produkter generelt, nyhetenes interresse... Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Ser ganske fin ut og har det meste en kan forvente seg av telefoner i dag. Men hvis den prisen som er skrevet, er riktig, tror jeg mange kommer til å la være å kjøpe mobilen pga prisen. Hvis den hadde kostet rundt om 3000kr, hadde den kanskje vært mer attraktiv enn nå. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Uansett om den kun kommer til å koste 5500 i noen uker så syntes jeg personlig at den prisen er latterlig. Lenke til kommentar
genser Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Se på W880i. Var vel ikke langt unna 5 tusen når den var ny? Med abbonement har man fått den til totalkostnad under 1700 kr i flere måneder, men ligger fortsatt høyt uten abbonement. Regner med at W890i og vil bli slik, men kanskje i noe tregere grad. Burde vært en 2 GB internt, minst, men vi får vel vente lenger på det. Lenke til kommentar
Woundweaver Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Begynner å bli lei av at det hele tiden lanserens klin identiske telefoner. Hva om de kutter ned med 50% av mobilene og heller lager dobbelt så gode produkter? Da mener jeg ikke nødvendigvis at de skal inneholde alt av ny teknologi, men de kan ihvertfall skape en litt spennende ny design. Nokia og SE synets jeg har blitt skikkelig drit-kjedelig i det siste. Og nei, Nokias nyeste kantemobil var ikke på noen måte det jeg mener de skal lage mer av. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jaja, tastene ser ihvertfall mye bedre ut, har prøvd w880 og de er forferdige å bruke. Ser også batteritiden er meget bra. Faktisk ikke så ille av SE denne gangen syns nå jeg. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Herregud for noen stygge telefoner og prisen er totalt latterlig. SE - skam dere og tenk nytt design... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hvorfor klager dere over prisene når folk er villig til å betale så mye. Bare se på iphone/bang olufsen osv Lenke til kommentar
tedis74 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Begynner å bli lei av at det hele tiden lanserens klin identiske telefoner. Hva om de kutter ned med 50% av mobilene og heller lager dobbelt så gode produkter? Da mener jeg ikke nødvendigvis at de skal inneholde alt av ny teknologi, men de kan ihvertfall skape en litt spennende ny design. Nokia og SE synets jeg har blitt skikkelig drit-kjedelig i det siste. Og nei, Nokias nyeste kantemobil var ikke på noen måte det jeg mener de skal lage mer av. Som jeg og nevnte lenger opp her på siden.. helt enig med deg Har hatt Sony Ericsson i mange år, (kjøper ny hver 6 mnd.) så det har blitt en del telefoner. Har og hatt de fleste av de.. Har ikke sett store forandringa inni menyen siden K700. Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Så fin ut den! Håper det kommer en biligere versjon uten super-duper-hyper-3g som jeg aldri bruker.. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Er det andre en meg som mener at de siste 10 eller så mobilene fra SE er utrolig stygge? Er synd at det har gått nedover med de Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Salgstallene tilsier noe annet. Syns de har vært kanskje for ensidig men har funnet noe som fungerer og prøver stadig å forbedre det. Akkurat som walkman software som er på 3.0 utgaven nå om jeg ikke tar helt feil.. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Er det andre en meg som mener at de siste 10 eller så mobilene fra SE er utrolig stygge?Er synd at det har gått nedover med de Synes tvert i mot at W880i fortsatt er den fineste telefonen på markedet jeg. Latterlig at den telefonen fikk 3 poeng av amobil, fins enda ingen telefoner som kan konkurrere med den. Ikke uten grunn at W890 er så og si samme telefonen, bare med radio og super-3g. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg