Joachim_F Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Southpeak har kunngjort Dream Pinball, et flipperspill for PC, DS og Wii. Les mer Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Håper det er litt kvalitet, kule flipperspill er bra saker. (dog ikke så bra som "the real thing", men jeg vegrer meg for å skaffe det, da jeg neppe har evnene til å repare den når den uunngåelig går i stykker) AtW Lenke til kommentar
bonne89 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Navnet minner meg veldig om Pinball Dreams til Amiga Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Navnet minner meg veldig om Pinball Dreams til Amiga Ja, bare at Pinball kommer nå etter Dreams, pluss at de har fjernet S-en Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Bilde fra DS-versjonen (neida) :!: -- Blir sikkert koolt å se flipperspill med ubergrafikk ja! Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Ah, flipper spill er moro. Siste bra flipperspillet jeg spilte var balls of steel. Spilte mye Pinball dreams, pinball illutions og pinball fantasies på amiga før Broren min fikk spillet til å klikke fordi den ikke klarte å holde tellinga lenger...sa han Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg