andreasb Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Jeg har som nevnt en Toshiba Satellite 5200. Firewire er innebygget, noe som er kjekt med tanke på at jeg er svært glad i iPod-en min. I motsetning til iPod, bruker maskinen en "liten firewire-plugg". Jeg har derfor gått til innkjøp av en kabel som går fra iPod-størrelse til Toshiba-størrelse. Problemet er rett og slett at hverken maskinen eller iPod-en gir noe tegn når jeg kobler til enheten. Jeg har prøvd iPod-en på min stasjonære PC (som vel og merke har "normal" firewire-inngang) og der gikk alt smertefritt. Det skal ikke være nødvendig med noen form for driver for at maskinen skal merke at iPod-en er tilkoblet, med tanke på at den kun virker som en litt spesiell ekstern harddisk. Firewire i seg selv er installert uten problemer, ved bruk av medfølgende drivere. Jeg har dessverre ingen andre Firewire-enheter å teste med. Er det noen som har noen erfaring innen dette området? Med vennlig hilsen Andreas Brekken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå