Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Vondt på øye pga. en svart "bit"

greiven

Anbefalte innlegg

Jeg har vondt på øye pga. en svart pittepitteliten bit som sitter på øye, venstre øye. Fikk det i går rett før jeg skulle legge meg, å tårer rant på venstre øye. Når jeg våknet var det litt bedre, men litt utåver timene som gikk så ble de enda værre enn kvelden før. Fikk destilert veske på øye av en lærer i dag, men hjalp bare i 5 min.

Siden vi har vært på hospitering på vidregående i går og i dag, så kan det ha noe med det å gjøre. Vi sveiset i går, så kan kanskje ha fått en gnist på øye eller noe?

Prøvde å få den vekk, siden jeg ser den i speilet, men den sitter liksom fast.

Noen som et hva jeg bør gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gå til legen du før du blir alt for betent.

Jeg fikk og sveise-æsj på øyet en gang, var til legen som hadde på ekkel guffe og pilla det ut! Det ble skikkelig hovent og vondt i noen dager etterpå, men gud så deilig det var å få bort tingen. Jeg så skikkelig tett ut da med det hovne øye, altså alt det rundt, så det var helt igjenklistra :p

Lenke til kommentar

Kunne fått time til legen en plass ca. 25km unna, men kan ikke det. Foreldrene min er ikke hjemme, så ingen kan kjøre meg dit i dag.

Skal ringe i morgen tidlig for å få timer til hvor jeg bor.

Skal gjøre litt norsk lekser nå. Kjenner det har roet seg litt, om vi sammenligner med før i dag.

Endret av Kiimmeen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...