greiven Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg har vondt på øye pga. en svart pittepitteliten bit som sitter på øye, venstre øye. Fikk det i går rett før jeg skulle legge meg, å tårer rant på venstre øye. Når jeg våknet var det litt bedre, men litt utåver timene som gikk så ble de enda værre enn kvelden før. Fikk destilert veske på øye av en lærer i dag, men hjalp bare i 5 min. Siden vi har vært på hospitering på vidregående i går og i dag, så kan det ha noe med det å gjøre. Vi sveiset i går, så kan kanskje ha fått en gnist på øye eller noe? Prøvde å få den vekk, siden jeg ser den i speilet, men den sitter liksom fast. Noen som et hva jeg bør gjøre? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg hadde gått til legen med det, evt ringt og snakket med legevakten og hørt hva de synes du skal gjøre. Såvidt jeg husker så har legevakten en telefon som svarer på slike spm. Lenke til kommentar
greiven Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Så jeg bør ringe legevakta altså? Lenke til kommentar
greiven Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Synet mitt vi snakker om Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Stikk til legen. Er litt kjipt hvis du ender opp med å ha en metallbit på øyet resten av livet. Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Gå til legen du før du blir alt for betent. Jeg fikk og sveise-æsj på øyet en gang, var til legen som hadde på ekkel guffe og pilla det ut! Det ble skikkelig hovent og vondt i noen dager etterpå, men gud så deilig det var å få bort tingen. Jeg så skikkelig tett ut da med det hovne øye, altså alt det rundt, så det var helt igjenklistra Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Synet mitt vi snakker om Korrekt, det gjenlater spørsmålet: Hvorfor er du her enda? Lenke til kommentar
greiven Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Kunne fått time til legen en plass ca. 25km unna, men kan ikke det. Foreldrene min er ikke hjemme, så ingen kan kjøre meg dit i dag. Skal ringe i morgen tidlig for å få timer til hvor jeg bor. Skal gjøre litt norsk lekser nå. Kjenner det har roet seg litt, om vi sammenligner med før i dag. Endret 13. november 2007 av Kiimmeen Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Igjen... finne nummeret til en legevakt og ringe koster ikke mye, så får du ihvertfall en faglig vurdering. Lenke til kommentar
greiven Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Får legetime i morgen folk Får høre da vettu Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Av ren nysjerrighet, hvordan greide du å få metall i øyet av sveising, du brukte da vel maske? Lenke til kommentar
greiven Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 Kom ikke av sveisinga, men av vinkelsliperen. Men uansett, var til legen i dag og fikk fjernet det. Fikk en salve jeg skal bruke 4 ganger om dagen i en uke fremover nå Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Kom ikke av sveisinga, men av vinkelsliperen. Men uansett, var til legen i dag og fikk fjernet det. Fikk en salve jeg skal bruke 4 ganger om dagen i en uke fremover nå Hvordan fjernet han den da? Lenke til kommentar
greiven Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 Brukte en skarpere versjon av en pinsett, eller noe i den duren. Følgte ikke helt med på hva han brukte, men noe sånn. Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jaja, det var da uansett bra det ikke skejdde noe mer da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå