Thomas ST Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Heisann, nå er jeg en av de mange som gleder seg som små unger på G25! Og nå lurer jeg på om noen har erfaring med de forskjellige knappene som er der, og om vedkommende kan svare meg på følgende spørsmål: Disse fire runde knappene over styrekorset på girspaken, har de noe nytte for seg? På forhånd takk for alle svar som måtte komme PS! Andre tips om rattet er også velkomne! Vet egentlig det meste da jeg har prøvd det.. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) lurer på om det er de 4 funksjons knappene for Playstation, altså sirkel, trekant, firkant og kryss, eller så er det universal knapper, som du i programmet kan sette til hva du vil, feks vindusvisker, horn, lys, incar adjustment for fjæring/bremser feks. Endret 13. november 2007 av Fritz0r Lenke til kommentar
Thomas ST Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 tja.. men lurte på om noen visste sikkert ;p få forhånd, fremdeles takk for alle svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå