Gjest gutt 17 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 hei. Jeg er en gutt på 17 år. Jeg startet å drikke og snuse for ca 1 år siden. Før jeg gjorde det fikk jeg veldig bra karakter, men i det siste har alt gått til h#####e. Kan dette ha en samenheng med at det stort sett er nesten grøftefull hver en eneste helg? Flere av vennene mine (som snuser og drikker) klager også på kortidshukomelse. Er det noen som vet om det kan ha en samenheng? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 17ar, dvs du gar i 2. klasse, sant? Allmenn? For meg var 2. klasse mye vanskeligere enn 1. klasse. Og jeg fikk mye darligere karakterer. Det kreves at du jobber mye bedre med skolen. Men det har sikkert sammenheng generelt ogsa. Ville vaert litt lettere pa flasken kanskje Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Hei. Alkohol føre til nedsatt hukommelse, ja, det er sant. Men når vi snakker om din alder, og "drikketid", så er det mest sannsynlig pga vitamin mangel/stress/søvn mangel. Hvis man er alkoholiker i lengre tid, får man Alcoholic brain atrophy, dvs 10-20år etter med hyppig bruk. Jeg anbefaler deg å ta vitamin tilskudd, drikk rikelig med væske og får rikig mengde med søvn. Vaio Endret 13. november 2007 av Vaio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå