Fritz0r Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Subaru Impreza WRX STi ATV [All Terrain Viechle] Riktig, en Impreza i ATV designe, jeg leste om denne for første gang for 1/2 år siden i Gatebil tror jeg, om en New Zealander som ville ha en ATV med "litt" gamp. ATV'en har motor, girkasse, turbo, intercooler fra en WRX STi og clutch fra en 1.8L Leone. Slikt jeg husket det så var det 30% kraft bak og 70% kraft fremme på denne. Vekt: 530 kg Hester: mellom 280 og 315 Kilde: http://carscoop.blogspot.com/2007/10/subar...owered-atv.html Video: http://carscoop.blogspot.com/2007/11/nuts-...-atv-video.html Endret 13. november 2007 av Fritz0r Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Håhå, fy faen. Må jo gå som et uvær den rakker'n der! Lenke til kommentar
Chrisjs Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Den var rå! Men man må vell begynne å pumpe jern for å holde seg fast ved full akselerasjon. Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Den har jeg jo sett en video av for minst ett år siden, der den kjører rundt på bratte svingete fjellveier, skal se om jeg finner den igjen. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 som jeg skrev, så leste jeg om denne doningen for 1-2 år siden, men flere videoer er knall, hiv opp. Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) som jeg skrev, så leste jeg om denne doningen for 1-2 år siden, men flere videoer er knall, hiv opp. Det sto 1/2 år siden så jeg trodde du mente et halvt:P Sjekket ikke linkene, så skjønte ikke at det var videoer. Her er den jeg så: og det var den samme ja, hehe. Bra vekt/kraft-forhold, som en grei motorsykkel Endret 14. november 2007 av kjaks Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 For en herlig lyd!! Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Med lavprofilhjul? what the fuck Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 Hvem har sakt at ATV MÅ ha tereng dekk :-) Lenke til kommentar
eab Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Hvis det er brukt drivverk, motor og understell fra impreza skjønner jeg ikke hvordan de har fått til den kraftfordelingen du prater om.. Er vel mange år siden denne ble bygd Endret 16. november 2007 av Erik Braseth Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Og jeg lurer litt på hvorfor de har brukt clutch fra en 1,8 Leon.. Tviler litt på akkurat det. Høres ikke fryktelig holdbart ut. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 Billigere og brenne Leon Clutcher enn WRX Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 wrx clutch er kanskje tyngre å bruke også, hydralikk egner seg ikke til clutchbruk Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 dessuten vil jeg tro at vekten på kjøredoningen har en del å si for hvor kraftig clutch en burde ha. På samme utveksling på girboksen vil en 900kg lettere bil skape mye mindre motstand i clutchingsøyeblikket, uansett om motoren har samme dreiemomentskurve. i alle fall oppover, bortover og svakt nedover. Lenke til kommentar
eab Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 wrx clutch er kanskje tyngre å bruke også, hydralikk egner seg ikke til clutchbruk Dette hørtes interessant ut, utdyp gjerne... Etter å ha kjørt utallige biler med både hydraulisk og mekanisk oprerert clutch er jeg ikke i tvil om hva som er "best" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå