trydis Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Les gjennom artikkelen og sjekk om du er en fanboy. http://www.gamespot.com/users/FriedConsole...apbox;subject;1 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Æsj, og jeg som trodde jeg hadde et helt likt syn på alle konsollene. Ifølge han så har jeg ihvertfall ikke det så mye. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Jeg var ikke noe fanboy, men etter at Xbox360 svikter hardwaremessig og Wii bare lanserer remakes av sine gammle spill så er jeg blitt nå offisielt en Sony Playstation 3 fanboy til di grader....skummle saker Edit: Har levert min Wii hos GameStop og vurderer det samme med min Xbox360, PS3 holder i haugevis...og den funker! Endret 16. november 2007 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Sitter med 360 PS3 og Wii og alle har kongespill Så jeg er nok ikke en fanboy og jeg liker dem alle 3 like mye Lenke til kommentar
Koscheck Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Nei, men hater Nintendo spill og maskiner. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 "Jeg har svaret på livet/fanboyisme" "Nevne Xbox fanboys 17 ganger" "Nevne feilene Xbox fanboysnene tar ang Sony produkter" "Done" .... er nok ikke nok Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Vel, det var en "informativ" skrevet tekst. Essensen ligger vel i grunnen men selve utførelse og test resultatene var noe helt annet. Men om man ser litt forbi det teite i artikkelen så var det en del sanheter i den. Som problemer med å se feil i egen konsoll, forsvare alt for envær pris, ratte ned på personen etc. Mye av det som blir sagt i artikkelen når det gjelder å kjenne igjen en fanboy (som ikke er vanskelig selv om han forsøker å snike seg rundt på sokkelesten, det er med fanboyer som med homofile. En dag kommer de ut av skapet) er for så vidt rett. Så etter å ha lest det over er det vel noen som har lyst å peke pølsesnappen og si "AHA, Fanboy". Vel, jeg oppfordrer alle som får den følelsen av å titte på signaturen min bitte litt før de sier noe. Med 7 konsoller og 2 håndholdte har jeg ikke noe mulighet til å være fanboy. Samt, er jeg fanboy går jeg glipp av så mange spill, og det er jo det jeg er interesert i, spill. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Jeg har også alle konsollene (vel i det minste en fra vær produsent), men jeg plukker meg jo ut favoritter, selv om det er mest etter hvilke spill jeg liker. Men jeg forstår godt hva som er bra med hver konsoll. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Scorer på ett punkt, og det er at jeg småler litt for meg selv når det tryner for 360'n. Ellers så er det at jeg ikke har noen interesse for de andre konsollene. Bare lurer, men kan man være PC-boy? I så fall må broren min være det... Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Jeg er en soleklar Sony fan, men med respekt for de andre Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Er dette tråden hvor folk skal forsvare seg mot fanboy-påstander? Jeg er en fanboy! Jeg simpelthen elsker vifter! Har PS3 og 360, men har nok bikka litt i PS3's favør i innkjøp av spill den siste tiden. Har ingen preferanser hverken på håndkontroll eller produsent, så må være gammel vane som har slått inn. Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Er man automatisk fanboy hvis man bare eier en konsoll og er fornøyd med den...?? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Er man automatisk fanboy hvis man bare eier en konsoll og er fornøyd med den...?? Ja (her på forumet hvertfall) Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Jeg er fanboy. Jeg blankpolerer PS3en min hver morgen og elsker med den hver kveld. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Hahahahahahaha. Btw, jeg er 360 fanboy Endret 16. november 2007 av E-wok Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Er man automatisk fanboy hvis man bare eier en konsoll og er fornøyd med den...?? Selv om man eier 7 konsoller (som meg) er man Fanboy så straks man gjør disse 2 klassiske feilene i et innlegg: Man ratter ned på en konsoll Man roser en konsoll for det samme som man rattet ned på den andre Så hva enn du gjør, tolk situasjonen. Om Tråden legger opp til at alle uten PS3 er MS bots eller Wiiboys så følg strømmen, lat som du har PS3 selv om du kanskje bare har X360. Blir enklere slik. Konsollforumet tåler ikke forskjellige meninger. Jeg er fanboy. Jeg blankpolerer PS3en min hver morgen og elsker med den hver kveld. "Mann voldtok Playstation 3 konsollen sin. Politiet sikret veridfulle DNA spor fra HDMI porten." ITavisen om noen dager. Endret 17. november 2007 av Bear^ Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Jeg er fanboy. Jeg blankpolerer PS3en min hver morgen og elsker med den hver kveld. Hehe Snakker vi orgy til søndag, Geofrank? You, me, Laila (my PS3) and yours? Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 "Mann voldtok Playstation 3 konsollen sin. Politiet sikret veridfulle DNA spor fra HDMI porten."ITavisen om noen dager. Hah, HDMI-porten.... JEG må bruke strømporten! :!: Men syns ikke dette forumet er så ille når det gjelder fboys, jeg. Det er uendelig mye verre i utenlandske forum. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Hah, HDMI-porten.... JEG må bruke strømporten! :!: Men syns ikke dette forumet er så ille når det gjelder fboys, jeg. Det er uendelig mye verre i utenlandske forum. 1080p hyrdestund er mye bedre enn en sjokkerende hyrdestund sier nå jeg Men nok off topic. Utenlandske forum er mange ganger grim. Jeg viste ikke at f.eks Gametrailers sitt forum hadde så mange gutta boys som de har men der snakker du om totalt krigføring på alle fronter, både forum og kommentar feltene. Kanskje man kan takke Gud (eller Forumstyret, spørs hvem du tilber) for at man har det så "stille" som man har det. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Hmm, fanboy er sånt et sterkt utrykk. Utrykk innen spillindustrien jeg liker: Cell Kratos, blades of chaos Super Mario(2D), Yoshi, Bowser, soppriket og goombas Jak and Daxter Ratchet and Clank Solid Snake Utrykk innen spillindustrien jeg ikke liker: Super Mario Sunshine Master Chief RROD Wiimote Ussel, eldgammel maskinvare i 2007 Bill Gate$ Crappy multiplattformsspill som selger som hakka møkk. Kan vel si at jeg liker SONY sine konsoller best. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå