Robocoop Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 I løpet av to dager har de ikke hatt noe annet på forsida. Hva er det som skjer? Kan vi ikke få en "Ungkarer i Østerdalen tar selvmord" kampanje, også. Er det bare kvinner som er offer? Elsker de å spille offerrollen?Åh, Jeg er så @#*!$% lei av kvinnemas. zzzzzzz.................... Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Flere og flere kvinner blir drept av sin mann. Ett økende samfunnsproblem. Endret 13. november 2007 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
V-by Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Flere og flere kvinner blir drept av sin mann. Ett nytt samfunnsproblem. Etter det jeg skjønte, så var det ikke noe nytt problem, men har foregått en stund. Har bare ikke kommet frem før nå. Lenke til kommentar
uberkvaal Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 To dager på forsida er ikke så jævla mye det? Om det har vært akrualt de to dagene så bør det jo være på forsida. Bedre med nyttige ting på forsida enn totalt meningsløse forsider som "en eller annen kjendis i krangel med en eller annen kjendis" Eller "en eller annen kjendis har brukt narkotika i 10 år" Det er bare der for å trekke lesere som vil lese litt underholde sladder. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Flere og flere kvinner blir drept av sin mann. Ett nytt samfunnsproblem. Etter det jeg skjønte, så var det ikke noe nytt problem, men har foregått en stund. Har bare ikke kommet frem før nå. Var litt dumt skrevet av meg. Ett økende samfunnsproblem er bedre ja. Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Ikke for å reklamere for et annet forum.. men de har : t.o.m laget en egen "drept av sine menn gruppe på vgd" Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Ikke for å reklamere for et annet forum.. men de har : t.o.m laget en egen "drept av sine menn gruppe på vgd" Trodde det var en spøk, men ser at det ikke er det. Jeg siterer han ene suringen fra 12 angry men: "Do we have to listen to this!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå