Marthe2809 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hei! Hvordan finner man Ip'n skrivern får når man kobler den opp mot nett? På andre skrivere jeg har vært borte i, har du en liten knapp bak. men det er det ikke på denne? Noen som vet hvordan man får tak i den? Lenke til kommentar
tom^ Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hei! Hvordan finner man Ip'n skrivern får når man kobler den opp mot nett? På andre skrivere jeg har vært borte i, har du en liten knapp bak. men det er det ikke på denne? Noen som vet hvordan man får tak i den? Hei Hold inne den grønne knappen på panelet i ~5 sekunder (til det begynner å blinke), så skriver den ut konfigurasjonssidene. .t Lenke til kommentar
Marthe2809 Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Ah! Tusen takk Lenke til kommentar
Marthe2809 Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Når vi skal angi et passord til den og gi den fast ip. Også lagre, får vi beskjed om og oppgi brukernavn og passord? Noen som vet hva det er, finner ingenting på nette :S Endret 14. november 2007 av Marthe2809 Lenke til kommentar
tom^ Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hei Den har ikke satt noe passord "out of the box". Har du satt et passord som ikke fungerer, så er vel eneste utvei å resette skriveren. Husker jeg rett så må du skru av skriveren, åpne lokket hvor toneren sitter, holde inne den grønne knappen og så skru på skriveren igjen. Hold inne knappen i ca. 15 sekunder. Lukk igjen lokket og restart skriveren på nytt. (Fungerer ikke dette, så må du titte i manualen). Skriv ut en ny konfigurasjonsside, så ser du om den har blitt resatt. .t Lenke til kommentar
Marthe2809 Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Edit: Glem det, fant ut av det her Endret 14. november 2007 av Marthe2809 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå