Gå til innhold

LiteOn vs Burn-Proof!!!

Drekk

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle kjøpe meg en ny cd-brenner .

Men orker ikke å legge ut så veldig mye for en ny cd-brenner.. Jeg har lest endel i forumet og det høres ikke så dumt ut med en LiteOn cd-brenner!

Men hva er egentlig forskjellen mellom alle de anti buffer-underrun teknologiene som er på markedet .. f.eks LiteOn og Burn-proof (plextor)!!

Er de like bra? eller er det noen som er bedre enn de andre.. :shrug:

Noen som har en formening på det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er burn-proof og LiteOn det samma.. dvs at om pc'n jobber sæ ihjæl så stopper den å brenne til den får informasjon igjen? eller hjelper det bare i noen få sekunder? (har litt dårlig maskin sjø, og den jobber hardt nok fra før av) Så jeg trenger en cd-brenner som takler situasjonen .......

p 800

380 ram

maxtor 9 120GB + 25gb + 20 gb

og et råttent skjermkort av typen TNT2 med ussle 32 mb (merker knapt forskjellen om jeg tar det bort)

Lenke til kommentar
Lite-On er et eget merke på cd rom/cd brennere, og bruker en teknologi som heter smart-burn, og tilsvarer omtrent Plextor`s burn-proof.

Smart burn har ikke noe som helst med burn proof å gjøre, Begge brennere har buffer under run teknologi, men smart burn har med brenne hastigheten i forhold til de platene du bruker !!!

Lenke til kommentar

Har en plextor som brenner som bare julling.

De gangene det har gått gale så har det vært min feil!

Burn-Proof'en fungere fint, og jeg kan bruke pc'en under brenning uten problemer.

Kunne godt tenkt meh en Lite-On i tillegg da........den har noen ekstra fine features :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...