killmeister Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hvordan kan jeg lage en topptekst som ser slik ut på den ene siden; oppgave2a side 1 av 3 dato mens det på neste skal stå eks. oppgave2b side 2 av 3 dato osv. takker for svar! Lenke til kommentar
bjartiz Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Du kan krysse av på noe som heter "Ulike odde- og partall sider" (se bilde) eller "spesiell førsteside". Men da kommer det på alle sidene annen hver... TheX:D Lenke til kommentar
killmeister Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Stemmer det, men problemet er at jeg har 3 oppgaver (3 sider), lurte på å å gjøre det som du sa, for så å la den ene være forside...men det blir vell ikke noen toppkarakter av det:-)... Læreren kunne heller ikke svare på hvordan vi skulle gjøre det, men han sa at de gikk ann ellers var det et godt inspill! takker! noen andre? Lenke til kommentar
bjartiz Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Eller kunne du jo bare lage det manuelt øverst på hver side... Lenke til kommentar
killmeister Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Det ville jeg gjort om jeg kunne velge.. men det var meningen vi skulle bruke det som topptekst. Hvet du om det går ann og fjerne hele toppteksten for så å lage en ny mal med dette øverst? Lenke til kommentar
bjartiz Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Ja jeg tror det, husk å flytte margene! Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Nå har jeg kun Word 2003, men der fant jeg det i hjelpefilen vbed å søke på "egendefinert topptekst" under menyvalget "Sette inn kapittelnummer og tittel i en topptekst eller bunntekst". Du må antagelig også skrive inn oppgavenummeret som overskrift på siden og deretter merke dette som en "overskrift" el. lignende stil, så vil den merkede teksten også gjentas i toppteksten. Lenke til kommentar
killmeister Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Flytte margene? For å kompensere for manglende topptekst? Lenke til kommentar
bjartiz Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Du kan flytte margene høyere opp på arket slik at du kan skrive der hvor du kan sette inn en vanlig topptekst. Lenke til kommentar
killmeister Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Takker for hjelpen så langt! Nå har jeg fått noen nye ideer som jeg kan teste litt, så får jeg se hva jeg velger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå