Gå til innhold

Nå kommer Touch nummer tre

Anbefalte innlegg

Snakket nå med Dangaard og fikk høre at Dual er 2 uker forsinket :(

håper dual kommer før Cruise da :p

Betyr det at mobilen ikke kommer før om 2 uker, eller er den allerede 2 uker forsinket?

Mine kilder sier at telefonen er ventet i løpet av kun kort tid. Forhåpentligvis er Dual i butikken til uken.

Dette gjelder da DUAL og ikke CRUISE

Ta en titt her. (Gjelder Cruise)

http://www.europe.htc.com/products/stockists.html

EDIT: Ser nå at dette gjelder generelt sett HTC produkter.

Endret av Steffen_moss
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er enig at det virker litt unødvendig å lansere tre nesten like touch telefoner, samtidig så er likevell tre ulike telefoner, med tre ulike målgrupper:

Touch: Denne har ikke tastatur, men et attraktivt utseendet, og er veldig tynn, og relativt kort. I tillegg har den WiFi for de som liker dette.. :)

Touch Dual: For de som vil ha en touch-telefon med WM6 Pro, med synes det er slitsomt å skrive meldinger\mail med pekepinnen eller skjermtastaturet. Denne har også 3G\HDSPA, men ikke WiFi, og er litt tykkere og høyere, men litt smalere..

Touch Cruise: Denne er for den virkelige teknologibevisste som ønsker all funksjonalitet i en touch telefon, uten tastatur. Denne er til gjengjeld enda litt større i størrelse, men kompenserer for dette ved å ha både WiFi og HDSPA.

Optimalt sett burde de ha blitt lansert samtidig, da forbrukeren hadde kunne velge den telefonen som best passer sitt behov. Jeg hadde litt lyst på Touch da den kom, men uten tastatur eller 3G fikk jeg meg ikke helt til å gjøre det, noe som var litt trist. Men så kom Dual, som var mer tilrettelagt mine ønsker og behov. Yay! Takker HTC

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...