Mafo Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Touch Cruise er HTCs tredje og mest avanserte Touch-modell til nå. Les mer Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Touch, Touch Dual, Touch Cruise, Touch QuaD, Touch Quintuppelet. Lett å se hvor dette havner Lenke til kommentar
djchange Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Føler på meg at TomTom burde kjenne sin besøkelsestid her og stå for GPS-programvaren til Cruise. Kansje to liter tannblekemiddel og en mini-sofa til å hoppe psykotisk opp og ned i burde bli standard tilbehør også. :> Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hei HTC! Jeg har et forslag til dere - istedet for å endre en og en ting og spy ut tre forskjellige Touch-modeller på noen få måneder, hva med å gå tilbake i tenkeboksen, komme opp med noen ORIGINALE IDEER og så lage _ETT_ bra produkt istedet?! Lenke til kommentar
µT. Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hei HTC! Jeg har et forslag til dere - istedet for å endre en og en ting og spy ut tre forskjellige Touch-modeller på noen få måneder, hva med å gå tilbake i tenkeboksen, komme opp med noen ORIGINALE IDEER og så lage _ETT_ bra produkt istedet?! Hehe.. Må si meg enig der. Det er så typisk at HTC kommer med en haug med nye Touch-modeller nå som jeg har hatt min Touch i ca. 3 uker.. Booooo.. Jeg føler meg lurt, og føler jeg må ta en "Jeg kjøpte iPhone, og nå har dere lurt meg, så gi meg pengene mine tilbake igjen" triks. Lenke til kommentar
Djrunner Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Nei nå ble jeg usikker... MPX.no har endret dato på HTC Touch Dual til Ubekreftet 03.12.2007 og så sies det at denne skal komme alerede i Januar 2008. Det er vel ikke vanlig tastatur på denne som på Dual? Lenke til kommentar
mobilfreaken Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Dangaard har dual ubekreftet den 15/11... men hvordan tastatur blir det på cruise? Lenke til kommentar
Djrunner Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Dangaard har dual ubekreftet den 15/11... men hvordan tastatur blir det på cruise? Ja fikk mail fra Dangaard om at de ikke viste når den kommer. Har surfet litt og funnet ut at det er IKKE tastatur på Cruise dessverre Lenke til kommentar
mobilfreaken Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 uff jeg som venter på dual... kanskje det bare blir en vanlig touch på meg da... Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Skulle ha nok spesifikasjoner til å stå på business folkenes liste over mobiler. Taletiden er rimelig bra nå til dags, men jeg tipper om noen år, vil batteriene bli enda kraftigere enn nå. Du skulle nesten ikke tro man kunne ringe med denne, siden den har så mange funksjoner. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Virker som det omtrent er en tytn II uten tastatur? Spesifikasjonsmessig altså. AtW Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Spesifikasjonslisten var jo fin, men designet minnet mer om en gammel Palm-PDA med sort/hvitt skjerm og tre funksjoner Litt rart å utstyre den med en skjerm med 65.536 farger da. Kommer ikke alle med 262.144 eller mer nå da? Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hei HTC! Jeg har et forslag til dere - istedet for å endre en og en ting og spy ut tre forskjellige Touch-modeller på noen få måneder, hva med å gå tilbake i tenkeboksen, komme opp med noen ORIGINALE IDEER og så lage _ETT_ bra produkt istedet?! Du mener dette er veldig forskjellig fra andre produsenter eller? De fleste har minst 2-3 telefoner som i utgangspunktet er samme telefon, men med små forskjeller i design og utformelse. Dette fordi Olsen synes den ene er fin, mens Hansen heller vil ha den andre fordi han synes den ser penere ut. Folk er forskjellige og vil ha forskjellig telefon. Hadde vært kjipt om alle løpt rundt med samme telefon også. Mangfoldet lenge leve! Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Spesifikasjonslisten var jo fin, men designet minnet mer om en gammel Palm-PDA med sort/hvitt skjerm og tre funksjoner like faktisk designet. det passet sammen med det svarte themet på windowsen. Lenke til kommentar
mobilfreaken Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Snakket nå med Dangaard og fikk høre at Dual er 2 uker forsinket håper dual kommer før Cruise da Lenke til kommentar
aeropilot Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Spesifikasjonslisten var jo fin, men designet minnet mer om en gammel Palm-PDA med sort/hvitt skjerm og tre funksjoner Litt rart å utstyre den med en skjerm med 65.536 farger da. Kommer ikke alle med 262.144 eller mer nå da? Jeg mener det er Windows som ikke støtter fler enn 65k farger. Så hvis man skal ha flere farger på en windowsmobil, så må man nok vente til WM7... Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Snakket nå med Dangaard og fikk høre at Dual er 2 uker forsinket håper dual kommer før Cruise da Tja, de er jo ganske forskjellig så vil ikke si at de utkonkurerer hverandre selvom de havner i butikkhyllene samtidig. Men men, man vet aldri. Uansett, begge må jo igjennom et større tall tester før de blir godkjent og kan selges. Lenke til kommentar
Protac Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Snakket nå med Dangaard og fikk høre at Dual er 2 uker forsinket håper dual kommer før Cruise da Betyr det at mobilen ikke kommer før om 2 uker, eller er den allerede 2 uker forsinket? Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Snakket nå med Dangaard og fikk høre at Dual er 2 uker forsinket håper dual kommer før Cruise da Betyr det at mobilen ikke kommer før om 2 uker, eller er den allerede 2 uker forsinket? Mine kilder sier at telefonen er ventet i løpet av kun kort tid. Forhåpentligvis er Dual i butikken til uken. Dette gjelder da DUAL og ikke CRUISE Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 HTC produserer ikke flere like mobiltelefoner enn det andre mobilprodusenter gjør, det er bare det at de har såpass få mobiltelefoner (sammenliknet med f.eks. Nokia) og da blir det jo mange like i forhold til totalt anntall modeller. Uansett, det skader jo ikke med flere mobiltelefoner, og HTC produserer jo avanserte mobiltelefoner, så jeg synes ikke vi kan "klage" på at de ikke kommer med noe helt nytt nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg