Gå til innhold

ddr2 eller ddr3

Anbefalte innlegg

Skal bygge ny pc har tenkt på Asus hk men klarer ikke å bestemme meg for ddr2 eller ddr3 kort,hva er eventuelt fordelen med ddr3 ifremtiden.

Jeg har en ny pc i ca 2 år før eventuelt oppgradering igjen.

Jeg spiller mye og tenker på nye spill fremover,den jeg har nå er med 2\6800gt i sli fungerer bra på 2142 men ikke på cod4,må kjøre på lav oppløsning

for å få noe flyt.

Tenkt oppsett: Asus hk,Intel quad core,Nvidia gtx \ultra,eventuelt ett ultra kort nå og et senere når nvida kommer med nytt chip sett ,noen som har noe peiling på når dette evenuelt vil bli tilgjengelig?

Takk for svar

Old Salt

Endret av Old Salt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er lurt å ta to stk 8800GT i SLI, da disse vil yte bedre enn et 8800GTX.

DDR3 fremfor DDR2 nå er vast. (Spørst hvilken hastighet du skal ha da) Uansett koster de for mye nå. Skal du ha DDR3, vent til neste høst da DDR3 forhåpentligvis er billigere da. :)

I tillegg kommer det en oppgradert versjon av 8800GTS og den vil yte bedre enn dagens GTX. Den er kanskje noe å vente på? :)

Endret av LockBreaker
Lenke til kommentar

Trådstarter bes lese igjennom Retningslinjene for denne kategorien, som er tydelig nevnt i toppen av denne kategorien.

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...