Gå til innhold

Venter i to evigheter, klarer likevel ikke å spille CoD4 online alene.

Cutthroat Bill

Anbefalte innlegg

Hallais.

Har flere ganger prøvd å spille online alene på Call of Duty 4, men det funker ikke. Xboxen søker bare uendelig lenge etter spill jeg kan joine. Noen som har samme problemet? Vet jeg ikke har så rask linje, men det funker som regel ganske greit når jeg spiller med andre i ett party. Er det mulig å fikse dette på noe vis?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er noe kødd med CoD4. En kompis har samme problemet. Han har NAT strict. Så løser seg nok om man fikser routingen. Dog så funker jo Halo 3 og andre spill bra, så problemet ligger hos CoD4.

Tviler på at det funker bra med andre spill hvis nat er satt til strict.

Lenke til kommentar

Har også problemer med å få spilt COD4 online, søker lenge etter en match å joine så til slutt fikk jeg opp at jeg må ha en aktiv nettverkskobling for å spille online, gikk da til dashboardet og tok den testen, alt virket som det skulle. den må de lengere ut på landet med. Hadde samme greia på lørdag men i går spilte jeg online i mange timer uten problemer. Dette må de få fikset ganske så kjapt! Har ikke betalt får å sitte og irritere meg over en tjeneste som ikke funker!

Lenke til kommentar
Har også problemer med å få spilt COD4 online, søker lenge etter en match å joine så til slutt fikk jeg opp at jeg må ha en aktiv nettverkskobling for å spille online, gikk da til dashboardet og tok den testen, alt virket som det skulle. den må de lengere ut på landet med. Hadde samme greia på lørdag men i går spilte jeg online i mange timer uten problemer. Dette må de få fikset ganske så kjapt! Har ikke betalt får å sitte og irritere meg over en tjeneste som ikke funker!

Har samme problem. Får ikke spilt noe online for øyeblikket. Profilen er innlogget på Live men hverken COD4 eller Tiger Woods virker online for øyeblikket.

Lenke til kommentar

Har samme problem. Får ikke spilt noe online for øyeblikket. Profilen er innlogget på Live men hverken COD4 eller Tiger Woods virker online for øyeblikket.

Har akkurat samme problemet selv nå =(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...