ken8 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hei. Jeg satt å jobbet med et excel dokument da jeg trykket save i stedet for save as. Er det mulig å hente tilbake den gamle fila? Autolagrer ikke excel undervies? Hvor evt. lagres disse filene? Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hei Nei, Excel lagrer ikke backupfiler. Jeg mener også autolagre-tillegget gjør det samme som Save, bare automatisk, den ville neppe hjulpet hvis den hadde vært i bruk. Så fila er nok overskrevet og borte. Hvis du er Excelbruker og vil sikre deg mot sånt, så kan jeg anbefale Autosafe fra http://www.jkp-ads.com/Download.asp . Beste hilsen Harald Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg bruker å fjerne "save" -knappen fra verktøylinja og sette inn "save as" istedet for, så slipper jeg den problemstillinga. Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 CTRL + S Det var jo et bra svar på trådstarters problem... Lenke til kommentar
ken8 Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Hehe...likte den CTRL + S Regnet med at excel fila var borte. Denne gangen var det ikke så farlig, men jeg leste rundt på nettet og visstnok kan det være mulig å finne tilbake til fila hvis man installerer et sånt rescue program, men det ga ingen garantier. Så jeg får bare lære meg å følge med litt bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå