Theo343 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Kommer 13:00 tilbudet med en gang? må ha det med meg før jeg drar ut en times tid. men nå er det jo litt teit. hvor lenge har netshop vært nede? Så lenge vi får tilbudene her ser jeg ingen grunn til å klage. Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Kommer 13:00 tilbudet med en gang? må ha det med meg før jeg drar ut en times tid. Venter på mail. Vet ikke mer enn dere. Så fort jeg vet noe kommer det hit. Der kom de Tilbud 13 - 14 GIGABYTE GA-X38-DS5 DDR2 X38+ICH9R,2 PCI-E 2.0 x16, GbE LAN Varenummer: 27803 Pris: FØR: 1695.- Etter: 1495.- --------------------------------------- Gigabyte G-Pad Notebook Cooling Pad Passer til 14" til 15" Sort Varenummer: 26073 Pris: FØR: 195.- Etter: 150.- --------------------------------------- GIGABYTE ODIN GT_550W m/Kabler Støysvak, 14cm vifte, viftestyring, SLI Varenummer: 26118 Pris: FØR: 995.- Etter.- 895.- --------------------------------------- Minibar m/display 230VAC/12VDC Transparent dør Råtøff minibar / minikjøleskap med temperaturdisplay, gjennomsiktig front! Leveres med to sett strømforsyninger; hjemme og 12V til hytte/bil Varenummer: 28146 Pris: FØR: 750.- Etter: 495.- ---------------------------------------- Canyon WCAM21 webkamera 640x480, 15 bilder pr sek Canyon WCAM21 er et rimelig og brukervennlig webkamera med oppløsning på 640 x 480 og opptil 15 rammer per sekund. Avstandene blir kortere når du kan legge ved video i direktemeldinger i Yahoo! Messenger eller MSN Messenger eller AOL Instant Messenger. Send bilder og video med e-post eller snakk ansikt til ansikt med venner over Internett. USB-tilkopling. Varenummer: 18864 Pris: FØR: 195.- Etter: 95.- ----------------------------------------- Buffalo DriveStation 500GB Turbo USB 2.0 SATA Varenummer: 28552 Pris: FØR: 995.- Etter: 895.- ----------------------------------------- HP Pavilion dv6560eu/AMD Turion X2 TL-60 15,4WXGA/2GB/200GB/DVDRW/WLAN/Vista Premium Familier, hjemmearbeidere, studenter, alle som ønsker en generelt god bærbar PC. Integrert fingeravtrykksleser. HP Pavilion webkamera med integrert mikrofon. Integrert 5-i-1 digitalmedieleser for Secure Digital-kort, MultiMedia-kort, Memory Stick, Memory Stick Pro eller xD Picture-kort Varenummer: 27043 Pris: FØR: 7995.- Etter: 7395.- ------------------------------------------- TomTom Navigator 5 Western Europe Obs! dette er kun kart Europa kart til Tomtom navigtor 5, Bilnavigasjonskart for vest Europa. Dette er kun kart! Varenummer: 20756 Pris: FØR: 1145.- Etter: 499.- --------------------------------------------- Endret 13. november 2007 av Dr.Ittsekk Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Flott jobbet Dr. Ittsekk Nå får jeg en fin minibar på kontoret på jobben også hehe. Endret 13. november 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Jeg vil si det er nært på skandaløst av Netshop å kjøre slike "stunts" uten å tydeligvis ha hverken kompetanse eller infrastruktur til å ta seg av trafikken det genererer. Er fort gjort å oppnå akkurat motsatt av det de ønsker, dvs. flere kunder/mer salg. Ser også ut som om Netshop Oslo også blir berørt av "server overload", selv om de ikke er med på "supertirsdag". Endret 13. november 2007 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Fint du tok denne jobben Dr. Ittsekk Link til denne tråden er ordnet i førsteposten der det hele diskuteres.. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 750GB eller 1TB disk er ønsket! Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Jeg vil si det er nært på skandaløst av Netshop å kjøre slike "stunts" uten å tydlegvis ha hverken kompetanse eller infrastruktur til å ta seg av trafikken det genererer.Er fort gjort å oppnå akkurat motsatt av det de ønsker, dvs. flere kunder/mer salg. Ser også ut som om Netshop Oslo også blir berørt av "server overload", selv om de ikke er med på "supertirsdag". Jeg er overbevist om at de gjør sitt beste ut i fra de forutsetningene som ligger til grunn. Det er naturligvis trist at vi har kommet i denne situasjonen, men når vi først er i den synes jeg dette er en ok måte å gjøre det på. Link til denne tråden er ordnet i førsteposten der det hele diskuteres.. Flott. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Da blir det tilbud på alle Netshops varer når siden er oppe igjen Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Det vil ikke komme flere oppdateringer i denne tråden ettersom Eksplosiv Tirsdag er avlyst. Les hvorfor under. Heisan forumbrukere ! Vi får komme med en liten oppdatering til dere. Som dere forstår har vi store problemer med nettbutikken i dag, noe som er forferdelig kjedelig både for dere og for oss på en dag som dette ! Vi jobber på spreng med å finne årsaken, og håper snart at vi er oppe igjen. Det er for øvrig ikke webserveren vår som er problemet, vi har en ekstremt kraftig webserver her som uten problemer skal kunne takle den trafikken vi har i dag. På det meste har vi hatt 4-500 kunder samtidig inne på nettsiden, og serveren er dimensjonert til å kunne takle 3-4000 samtidige brukere. Etter tidligere problemer er denne nemlig byttet til "state-of-the-art"-versjonen. Problemet ligger etter alt å dømme i selve nettbutikken. Vi bruker, som mange av dere kanskje vet, Multicase både når det gjelder logistikksystem og nettbutikk. Vi mistenker at det er en feil i programmeringskoden i nettbutikkdelen som gjør at den takler trafikken så dårlig, så i skrivende stund jobber ett team fra oss sammen med Multicase for å lokalisere feilen. Forhåpentligvis klarer de å fikse dette slik at vi snart er oppe igjen. Dog tør vi ikke fortsette med supertirsdagen, det er rett og slett ingen vits så lenge vi ikke takler trafikken det medfører. Vi avbryter derfor denne nå, og lover å komme adskillig sterkere tilbake så snart vi er komfortable med at vi takler pågangen på nettbutikken ! Som ett "plaster på såret" til dere gode og tålmodige kunder kommer vi i stedet til å kjøre rabatterte priser på hele sortimentet vårt i 24 timer fra vi er oppe igjen ! Dere kommer til å finne mange gode kjøp da, siden vi rabatterer over 6000 produkter. Rabattene vil variere veldig, da vi kjører en "masserabattering", men det vil altså gjelde absolutt alt av varer vi har. Let og du vil finne de gode kjøpene Beklager dette på det sterkeste, lover at vi er minst like lei oss som dere for dette. Håper vår lille gest på rabattsiden kan være med på å dempe skuffelsen noe. Mvh Svenn Aage, Netshop Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Aha, avlyst. Det var synd. Lenke til kommentar
Zarachas Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Ja men bra tiltak med rabatter på hele sortimentet... Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Ja ja om ikke annet fikk vi en alle vært med på en real stresstest av butikkløsningen til Netshop. Får håpe rabattene monner og at Netshop er på lufta igjen om ikke så lenge. Dette er jo på ingen måte slutt. Det står at rabattene vil variere veldig. Foreslår at folk poster de beste tilbudene i en egen tråd. Må jo herje rundt på sidene deres for å finne hvor rabatten monner. Endret 13. november 2007 av Mazeking Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Klok beslutning. Ikke det at jeg er så opptatt av å ha rett, men det hadde jeg altså. Ser altfor ofte at ting ikke testes godt nok, særlig webapps, ifbm jobb. Dette var/er bare ett eksempel. All ære til Netshop for å prøve å komme med morsomme/gode tiltak som både er bra for dem og for oss "nerder". Men det kan fort slå andre veien når det går slik som her. Jeg kom f.eks. ikke inn på Netshop Oslo's sider for å bestille helt "vanlige" ting. Og slike kunder skal ikke berøres av "Eskplosivt timesalg". Da blir vi forb**** og det er ikke bra for Netshop. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Gleder meg til å se rabattene Regner med ingen gidder å skrive opp de 6000 produktene hehe.. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Gleder meg til å se rabattene Regner med ingen gidder å skrive opp de 6000 produktene hehe.. Åjo, det er Dr.Ittsekk sin plikt! :!: Endret 13. november 2007 av PepsiCo Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 1/4 del av alle brukere som er innlogget på forumet nå er å leser denne tråden. Snakk om reklame for netshop da Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) 1/4 del av alle brukere som er innlogget på forumet nå er å leser denne tråden.Snakk om reklame for netshop da Neh, 2,4% kom jeg fram til 48 medlemmer leser 2189 brukere aktive de siste 15 minutter Endret 13. november 2007 av PepsiCo Lenke til kommentar
Tor-K-El Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Nei kjøp på Komplett og bli fornøyd....nei vent, de hadde jo også problemer for ikke lenge siden. PS da kansje Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Gleder meg til å se rabattene Regner med ingen gidder å skrive opp de 6000 produktene hehe.. Åjo, det er Dr.Ittsekk sin plikt! :!: Typisk meg å få drittjobbene. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Har en først begynnt på noe, må man fuløføre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå