NanoMidaZ Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Hei. Er det noen som vet hvordan enn skal få presset ut litt mere krefter ut av predator 90? Takker for svar på Forhånd Endret 13. november 2007 av NanoMidaZ Lenke til kommentar
Boschmann Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 VIS det er plombe i den kan du vel plukke ut den, dyse den opp og sette på powerfilter har ikke selv så vet ikke om det plombe eller ikke... Lenke til kommentar
NanoMidaZ Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 Ingen som har erfaringer med predator 90 og trimming? Noen som foresten vet hvor jeg kan få skaffet deler til denne? CDI boksen er gåen Lenke til kommentar
NanoMidaZ Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 bumpeti Bump! Lenke til kommentar
HondaOlav Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg ville snakka med forhandler Men tror det vil koste deg såpass mye at det er mer lønnsomt å selge den, for så å kjøpe deg noe større! Lenke til kommentar
NanoMidaZ Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 har en del større leketøy (husaberg 650, kx250+++) Hadde vært gøy å fått litt mer gamp i polarisen Lenke til kommentar
HondaOlav Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Du har en Husaberg 650? Da lurer jeg på hva du ser som moro i den lille polarisen :!: Du kan jo porte opp sylinderen, sette på større gasser, effektanlegg hvis det finnes.. Endret 9. november 2008 av HondaOlav Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå