Wattengård Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Ser Motorola Z6 er veldig billig på eBay for tiden. Denne bruker vel Qtopia-rammeverket. Hvordan har det seg at jeg ikke klarer finne en eneste side på nett med programvare eller hacks for disse telefonene? Var noen som nevnte qtopia-look.org men den siden funker ikke spesiellt bra. Noen forslag? -C- Endret 13. november 2007 av ChristianW Lenke til kommentar
FI_asko Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Ser Motorola Z6 er veldig billig på eBay for tiden. Denne bruker vel Qtopia-rammeverket. Hvordan har det seg at jeg ikke klarer finne en eneste side på nett med programvare eller hacks for disse telefonene? Var noen som nevnte qtopia-look.org men den siden funker ikke spesiellt bra. Noen forslag? -C- Jeg har kjøpt Z6 og prøver selv å skaffe norsk programvare. Først tok jeg kontakt med motorola som spurte om mobilen var kjøpt i europa. Om ikke kunne de ikke legge inn norsk software. Jeg syntes det var merkelig da det skal være samme telefonen. Jeg tok så kontakt med zodiac.no for å høre om de kunne hjelpe meg. Men de svarte akkurat samme: om den er kjøp utenom europa har de annen type software, og kan derfor ikke legge inn norsk software. De kunne prøve, men da ble det mitt ansvar om noe skulle gå galt. 50/50 sjanse for at mobilen aldri ville virke igjen dersom de skulle prøve. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Tja. Nå var det vel ikke helt slik jeg mente. Du tenker på en norsk utgave av telefonens operativsystem. Jeg tenker mer på applikasjoner jeg kan kjøre, som ssh, browsere, spill, osv. -C- Lenke til kommentar
FI_asko Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 aha.. jeg har funnet en side med litt spill og aplikasjoner: http://gallery.mobile9.com/c/motorola-rizr-z6-software_1345/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå