Keiseren av Grønland Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Er dette mulig? Å få de par første linjene fra siste kommentar til å dukke opp ved siden av eller under posten på forsiden i Wordpress? Se på www.kotaku.com for eksempel. De har ordnet det sånn. Jeg tror det skaper større engasjement for å legge inn kommentarer når de ser en liten snurt av hva folk sier. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jah, det er vel bare å legge det til i themet manuelt, eller finne et theme som støtter det. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Ok, prøv å svare nå til en som har installert Wordpress for å slippe så mye koding som mulig. Null peiling på php, bare trenger å vite koden, hvor jeg skal paste den, så klarer jeg det. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 bump Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Du får lese på Wordpress sine sider. Finn et theme der, som tofagerl sier, og bruke det themet. Hvis ikke, får du gå gjennom dokumentasjonen (eller ta en liten titt på koden til Wordpress) og se hvordan du kan få det du vil til. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Jeg har allerede valgt et theme for lengst. Det jeg spør om her er koden. Koden som gjør at litt av siste kommentar vises under hver nyhet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå