kewell79 Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 Har regga for å få 500 points, så for vi se..... Har vel bare hatt det i ca 3 år Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Har noen fått de 500 pointsa? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 Har noen fått de 500 pointsa? Har du registrert deg da? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Hvor registrerer man seg da? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 https://reg.msgamestudios.com/Default.aspx?...=Xbox360Live5Yr Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Føltes mye styr for bare noen få tiere, så jeg gadd ikke selv om jeg har vært medlem i nesten 4 år... Lenke til kommentar
sageman Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 fortsatt ikke noen støtte for offisielt mus/tastatur.. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Det er en konsoll............. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 fortsatt ikke noen støtte for offisielt mus/tastatur.. Deilig å ligge med tastatur og mus i sofaen ja. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 fortsatt ikke noen støtte for offisielt mus/tastatur.. Hvorfor? Da kan du like så godt koble PC-en til TV'en, hvis det er så viktig at du stanger panna mot veggen. Lenke til kommentar
sageman Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 rett og slett fordi fps-spill med kontroller er et sant helvete, har alltid brukt mus/tastatur og da er det bare slik. Det handler om å være mest mulig fornøyd med konsollen og opplevelsen med den. PS3 får visst støtte nå, hater å måtte gjøre det men blir vel å vurdere den istedetfor, når MS skal være så vanskelige...eventuelt det xfps-styret... Kjøpte konsoll for å ha den til spill og dataen til alt annet, dermed vil jeg bruke den til spill og få fullt utbytte og glede av det. Folk som skal messe om at det ikke hører hjemme på konsoll, bryr meg midt i brunøyet. Lenke til kommentar
Seeders Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 rett og slett fordi fps-spill med kontroller er et sant helvete, har alltid brukt mus/tastatur og da er det bare slik. Det handler om å være mest mulig fornøyd med konsollen og opplevelsen med den. PS3 får visst støtte nå, hater å måtte gjøre det men blir vel å vurdere den istedetfor, når MS skal være så vanskelige...eventuelt det xfps-styret...Kjøpte konsoll for å ha den til spill og dataen til alt annet, dermed vil jeg bruke den til spill og få fullt utbytte og glede av det. Folk som skal messe om at det ikke hører hjemme på konsoll, bryr meg midt i brunøyet. hvis det var meningen at det skulle vært mus og tastatur så hadde fulgt med i pakka enkelt å greit. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Kjøpte konsoll for å ha den til spill og dataen til alt annet, dermed vil jeg bruke den til spill og få fullt utbytte og glede av det. Folk som skal messe om at det ikke hører hjemme på konsoll, bryr meg midt i brunøyet. Okei, bra, fordi jeg skjønner ikke bæret. Er hele vitsen å spare penger, siden du ikke trenger ny PC-hardware hvert år? Fordi annet enn det ser jeg ingen fordel, snarere tvertom! Lenke til kommentar
arcatus Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Syns det er helt greit å ikke kunne koble til mus og tastatur for da får man plutselig forskjellige forutsetninger i onlingegamingen. Greit at alle har like forutsetninger. Når PS3 får mus og tastatur så blir onlinedelen helt ødelagt når noen spiller med mus/tastatur og andre spiller med gamepaden. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Det var et jævelig godt poeng egentlig. Selv klarer jeg meg brillefint med gamepad, funker faktisk bedre for meg vil jeg tro. Litt av greia med konsollspilling for min del er å kunne slappe av i sofaen/godstolen og spille, noe som blir vanskelig med et sett mus og tastatur en må konsentrere seg å å manuvrere. Hadde blitt kjedelig om noen som ikke makter å spille for hyggens skyld tar det dønn seriøst ved å sitte klistrer mor skjermen i en nakkeknekkende posisjon med mus og tastatur, skulle "eie" alle som har sett poenget med konsoller. De som ikke greier å bruke gamepaden trenger øving. Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Kjøpte konsoll for å ha den til spill og dataen til alt annet, dermed vil jeg bruke den til spill og få fullt utbytte og glede av det. Folk som skal messe om at det ikke hører hjemme på konsoll, bryr meg midt i brunøyet. Okei, bra, fordi jeg skjønner ikke bæret. Er hele vitsen å spare penger, siden du ikke trenger ny PC-hardware hvert år? Fordi annet enn det ser jeg ingen fordel, snarere tvertom! Hva med å slippe alt stresset med installasjon, drivere, Direct X og optimalisering? Endret 17. november 2007 av Xbox-PS2 Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Hva med å slippe alt stresset med installasjon, drivere, Direct X og optimalisering? Da har vi to argumenter. Ser fremdeles ikke noen større fordeler som rettferdiggjør bruken av tastatur og mus til en konsoll... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Tastatur og mus på konsoll er helt greit, så lenge alle andre også har det ;p Ellers burde de med pad og de med tastatur filtreres når man skal spille online. I enkelte spill har det nemlig sykt mye å si, i andre ikke. Tastatur og mus til surfing og sånt er ok. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Støtte for tastatur og mus hadde vært digg, om de klarte å holde seg til støtte i en eventuell internett browser og støtte til f.eks. strategispill. Men, de burde holde det langt unna FPS-spill. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Må gjerne komme støtte for mus og tastatur i browsersammenheng. Men jeg nekter å spille med musenabs på xbl. Om dere skal spille på konsoll får dere lære dere hvordan dere håndterer en gamepad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå