LarryDik Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 RoninMasao, tror ikke jeg har vært så enige med noen på dette forumet med akkurat det du skrev der Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Jeg har hvertfall kost meg en del med Carcassonne i dag Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Jeg og.. 3 achievements til nå 30/200 forstod ikke meningen i spillet først bare trykka eg men til slutt forstod jeg det Vel hadde gledet meg grundig til MS Points .. ble skuffet.. Lenke til kommentar
intox_neb Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Gutta bak divx teknologien mener tydeligvis microsoft har pratet med dem Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Omhandlende gavediskusjonen: Jeg mener de som faktisk har holdt med Xbox siden konsollens tvilsomme start fortjener litt mer enn kun lusne 500 points. At jeg ikke får noen points er ingen biggie, nettopp fordi det er omtrenet intet. Her, du får 500 points, som er verdt kanskje rundt 50-lappen, ettersom du har vært med oss hele veien igjennom og brukt tilsammen 2500kr eller mer på tjenesten vår. *Slap on the face* Endret 15. november 2007 av Motoko Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Gutta bak divx teknologien mener tydeligvis microsoft har pratet med dem Det lover godt Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Her, du får 500 points, som er verdt kanskje rundt 50-lappen, ettersom du har vært med oss hele veien igjennom og brukt tilsammen 2500kr eller mer på tjenesten vår.*Slap on the face* De kunne jo ha bare gjort som de alltid har gjort, og ikke engang nevnt at Live har eksistert i fem år, så jeg skjønner ikke hvorfor folk er skuffet over at de ikke fikk 50 kroner. Ja, til og med etter at de konstaterer hvor lite det faktisk er! Mener ikke deg spesielt, men mange her. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Spillmagasinet Uff. Værste spill-siden på nettet. Ihvertfall som jeg vet om. Skrivefeil i fleng, og ellers generelt laber side. Er også uenig med de få anmeldelsene jeg har sett der. Det er jeg helt enig i. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Her, du får 500 points, som er verdt kanskje rundt 50-lappen, ettersom du har vært med oss hele veien igjennom og brukt tilsammen 2500kr eller mer på tjenesten vår.*Slap on the face* De kunne jo ha bare gjort som de alltid har gjort, og ikke engang nevnt at Live har eksistert i fem år, så jeg skjønner ikke hvorfor folk er skuffet over at de ikke fikk 50 kroner. Ja, til og med etter at de konstaterer hvor lite det faktisk er! Mener ikke deg spesielt, men mange her. Har Live fylt fem år mer enn en gang? Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Spillmagasinet Uff. Værste spill-siden på nettet. Ihvertfall som jeg vet om. Skrivefeil i fleng, og ellers generelt laber side. Er også uenig med de få anmeldelsene jeg har sett der. Det er jeg helt enig i. Spillmagasinet skriver så mye tull: - Spill mat så ikke kontrollen blir fettete - og viser og linker på hvor vi kan lære sånn tall-bokstav ord noe som l33er eller ke faen .. - Gir 4 til halo 3 og 5 til gears og 6er til VF5 Eneste spillmagasinet har gitt meg store gleder av er - Halo 3 trailere - GTA IV trailere - Halo 3 film kommer allikevel - sanger på guitar hero III Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Spillmagasinet skriver så mye tull: - Spill mat så ikke kontrollen blir fettete Det hørtes rart ut! Haha. Hvordan spiller man mat? :F *JAJA, jeg vet det var en leif* Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Har Live fylt fem år mer enn en gang? Nei, men da de fylte fire var det ingen som fikk gratis Arcade-spill. Du køddet kanskje? Ikke godt å si. Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Spillmagasinet skriver så mye tull: - Spill mat så ikke kontrollen blir fettete Det hørtes rart ut! Haha. Hvordan spiller man mat? :F *JAJA, jeg vet det var en leif* Spillmat da? De anbefalte popkorn lol.. tror iallfall det siden det var bilde av det på forsiden.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Ja ikke sant. Da skal det være rimelig usalte og kjipe greier altså. Men ja, de bør skaffe en linje direkte til den lokale kebabsjappa så man kan få overlevert greiene uten å bruke en eneste kalori på det! Livechat med Peppes Pizza anyone? Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Ja lol fant det Spillmat Lenke til kommentar
neo2001 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Ja lol fant det Spillmat Lol det der er en klassiker fra spillmagasinet.. en av mange Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Ja lol fant det Spillmat Lol det der er en klassiker fra spillmagasinet.. en av mange Di har skrevet ganske mye om spillmat i overskifter. Fant nettopp: HOLD DEG UNNA: Potetgull bør ikke velges som feltfor, kontrolleren blir helt nedgriset av fett - ja, og så blir du feit. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Ja lol fant det Spillmat Hahaheheho...Hva er egentlig vitsen med en slik artikkel? Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Ja lol fant det Spillmat Hahaheheho...Hva er egentlig vitsen med en slik artikkel? Dont know.. Prøver sikkert å ver litt morsome oppmerksomhet sikkert.. Kjekkt å lese dårlige ting på spillmagasinet men skal ikke ta spillmagasinet seriøst Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Spillmagasinet gir jo alle slags drit spill, bra kritikk.(Til og med Football Manager fikk 6er) Mens de som faktisk er bra får 4. 500MP er jo bare 41.00 NOK da, de som faktisk har vært medlem i over 5 år kunne gjerne fått mer. Men fantastisk at MS har funnet "gratis"/"free" ordet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå