( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Det er ingen gratispoeng i dag, nei. Sjekket, nothing. Så det stemmer nok at en må ha vært medlem i hele 5 år for å få de lusne 500 poengene. Stinker cheap bastards, syns nesten de kunne ha latt være. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Haha, fy faen for no dritt. For en feiring dere! Kult med et gratis arcade-spill da, men... Nyaktig hvor mange av de 8 millionene har vært medlem i 5 år? Ca. 0? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hører ikke msn-mail(hotmail) til live? Eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hadde sett fram til de 500 poengene, hadde jo fått råd til Switchball. Ingen i Norge (eller resten av Europa?) som får disse poengene, hurra for en feiring Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Herlighet, du får jo et gratis spill da kjeksmestern? Tipper ingen av dere var klar over at de hadde "jubileum" engang. Kjøp switchball med gratistilbudet! Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Herlighet, du får jo et gratis spill da kjeksmestern?Tipper ingen av dere var klar over at de hadde "jubileum" engang. Kjøp switchball med gratistilbudet! Er det ikke bare Carcassonne som er gratis noen dager da? Eller kan jeg velge selv hvilket spill som skal være gratis? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Er det ikke bare Carcassonne som er gratis noen dager da? Eller kan jeg velge selv hvilket spill som skal være gratis? Er bare Carcassonne slik jeg leste det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Greit, skal være mer kritisk til hva jeg leser på forum:] Leste det jeg påstod just, et par sider bakover i denne tråden. Hihi Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Omg! dårligt hadde tenkt å bruke poenga på bilde og Bombermann.. hadde en mistanke om det var noe lureri her.. MS ville jo tapt litt på å gi 500 til alle brukerene Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Så fall update var BARE Xbox 1 spill? Ikke mye til update akkurat Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Så fall update var BARE Xbox 1 spill? Ikke mye til update akkurat Er jo selfølgelig en milliard andre småting som blir fikset. Dessuten har det ikke kommet noen offisiell liste enda såvidt jeg vet (?), så ikke bli skuffa enda. Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Så fall update var BARE Xbox 1 spill? Ikke mye til update akkurat Nei, de har ikke annonsert Fall update enda. Tror ikke engang Fall update ble nevnt i Xbox Originals pressemeldingen. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 jævla microshit! hadde sett frem til de 500 pointsa sånn jeg kunne laste ned Fahrenheit Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Vel er litt fornøyd men gratis arcade spill.. Men har sett mest frem til 500 Points.. men 360 har jo ikke vert i 5 år? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Regner alle med å få penger fordi Xbox Live er fem år? Det er jo ikke akkurat som at de skylder oss noe. Hvem var det som sa at alle skulle få 500 points og ett valgfritt Arcade-spill in the first place? Skyld på dem. Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Regner alle med å få penger fordi Xbox Live er fem år? Det er jo ikke akkurat som at de skylder oss noe. Hvem var det som sa at alle skulle få 500 points og ett valgfritt Arcade-spill in the first place? Skyld på dem. Spillmagasinet Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Spillmagasinet Uff. Værste spill-siden på nettet. Ihvertfall som jeg vet om. Skrivefeil i fleng, og ellers generelt laber side. Er også uenig med de få anmeldelsene jeg har sett der. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Jeg forsto det sånn når jeg leste artikkelen (før den ble oppdatert..) her på Gamer, men jeg er da mer enn fornøyd med ett gratis spill. Dere andre som kviner, det er ikke så dyrt for 2100 poeng. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Dere andre som kviner, det er ikke så dyrt for 2100 poeng. Er billigere å bruke VISA Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Herregud for en gjeng med crybabies det er på her! Det er de som har vært medlem av Xbox LIVE siden dets første år som får en presang for å ha støttet LIVE fra starten av.. Fatter ikke hvordan dere kan mene dere fortjener noe bare fordi dere er medlem nå.. Regner med dere kun er sure fordi Spillmagasienet feil rapporterte og skapte forventningen.. men dette er ikke MS sin feil.. så slutt å sutre, og gå å spill Carcassonne! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå