Brakara Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Er jo garantert mer. Alt mulig av småting, vedder jeg på. Yep. Seriøst, ingen tror vel dette er det eneste som kommer? Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Mer og mer av den lista vi så for noen måneder siden begynner å bli virkelighet! Tror nesten jeg må finne frem den igjen og se hva annet som står der.. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Nå har jo Ps3 fått bekreftet Divx/Xvid støtte, så nå burde kanskje MS også gjøre noe med saken. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hvis dette stemmer, gleder jeg meg til å få kloa i Fable. Håper de lanserer også den oppdaterte versjonen av Jade Empire. Birger Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Kommer vel også en oppdatering i vennelista. Mulighet for å ha flere enn 100 venner (endelig!) og å dele de inn i kategorier osv. Skal bli digg. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Kommer vel også en oppdatering i vennelista. Mulighet for å ha flere enn 100 venner (endelig!) og å dele de inn i kategorier osv. Skal bli digg. Kilder? Høres utrolig bra ut det! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Stemmer søren meg, flere venner hadde vært utrolig digg, må slette venner ukentlig nesten. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Eller chat med flere en 2 samtidig på private, AT DE IKKE HAR FÅTT DET ENDA. Kommer det ikke på neste skal jeg faen meg ligge inn en topic på æksbåks forumet Endret 13. november 2007 av thadon Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Kommer det ikke på neste skal jeg faen meg ligge inn en topic på æksbåks forumet Du blir ikke den første. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Ser ikke hvorfor behovet for dette er så stort? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Tror nok neppe gruppechat kommer, vil bare bli masse cheating og juksing over Live. Vedder på det er den eneste grunnen til at det ikke har kommet enda. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Altså jukse kan man jo da nesten uansett.. gruppechat er need! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Om man er nødt til å prate i grupper finnes det jo spillobbyer. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jupp, hyggli for andre som vil spille men kommer inn i en lobby som alle prater. Jeg sitter på PC-en mens jeg prater med en kompis over xboxen, hadde vært fint å kunne snakke med fler en 1 om gangen Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg og en del venner bruker det nesten som en telefon.. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Dette var da utrolig tynt med "details," er jo bare nedlastbare Xbox1-spill de snakker om! Hvor er detaljene? Trodde jeg skulle få se en veldig lang liste over forbedringer slik vi "alltid" har fått, den gang ei. Virker som folk tror det tregs en oppdatering for at Video Marketplace skal "komme" hit, men det ligger jo allerede i dashboardet, bare uten innhold nærmest. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Jupp, hyggli for andre som vil spille men kommer inn i en lobby som alle prater. Party = Closed. Dette var da utrolig tynt med "details," er jo bare nedlastbare Xbox1-spill de snakker om! Hvor er detaljene? Trodde jeg skulle få se en veldig lang liste over forbedringer slik vi "alltid" har fått, den gang ei. Dette kom jo vel fra OXM, og ikke Microsoft selv? Eller? Jo. Endret 13. november 2007 av Lande Lenke til kommentar
thadon Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jupp, hyggli for andre som vil spille men kommer inn i en lobby som alle prater. Party = Closed. Alikevel så må alle de jeg skal prate med ha i samme spill uten at de kan gjøre noe, fordi jeg sitter på PC-en, noen av de jeg kjenner har bare 360. som Dr3as sa så prater jeg en god del timer med han over xbox hver dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hvorfor gnåler og maser dere om cheats? Å spille en big team battle i halo 3 med 4 venner funker ikke. Selvom vi er på samme lag så blir det bare noe piss. Så burde dere forstå at det er en mulighet for at microsoft klarer å gjøre slik at man ikke får snakke med folk på det andre laget. Hvis man vil, så kan man allerede cheate nå, med 2 folk. Jeg og en kamerat kan spille halo multiteam og komme på hvert vårt lag noen ganger. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Håper me kan leige HD filmer. NOen som veit ka det kommer til å koste for å leige ein film? Endret 14. november 2007 av Noiz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå