Gå til innhold

Fall/winter dashboard update - ALL the details! divx/xvid support +++


kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
The ability to change the Windows LIVE ID associated with and Xbox LIVE account.

The description pretty much says it all, but choosing this option changes the Windows Live ID associated with your Xbox LIVE account. It will also transfer all your Microsoft points to the new Windows Live ID as well. Here are some screen shots that show what this looks like in the dash.

Akkurat det jeg har ønsker meg i evighet!

 

Birger :)

Lenke til kommentar
- Improved Xbox guide performance ~2x

Vil vi nå slippe å vente de 2 sek det tar fra vi trykker på guide-knappen til den kommer opp? :D

Yay! Dette har jeg ergret meg over mange ganger.

Fett med DivX. Fett med Friends Of Friends, siden man kan vel gå inn i Friends of Friends of Friends of Friends of Friends. Da blir det lett å komme i kontakt med flere nordmenn.

Litt synd at VMP ikke kommer til Norden enda da... Kanskje til våren/sommeren? Da blir ihvertfall 360 totalt overlegen i forhold til andre konsoller, mener jeg. Eneste som mangler da, er eventuell Rimi-blade til innkjøp av snacks.

Ellers er det jo fint med at man kan se hva folk heter på orntli', selv om det ikke blir store forskjellen for min del. :p

Lenke til kommentar

"Added support to not write trial-version Arcade games to user's played games history (this is only for newly downloaded games after the Dec'07 update is released)"

 

Arg, en av tingene jeg så frem til. Har over 100 played games og ca. 20-30 av dem er ekte spill, resten er trials. Skulle gjerne ha fjerna dem. :S

Lenke til kommentar
"Added support to not write trial-version Arcade games to user's played games history (this is only for newly downloaded games after the Dec'07 update is released)"

 

Arg, en av tingene jeg så frem til. Har over 100 played games og ca. 20-30 av dem er ekte spill, resten er trials. Skulle gjerne ha fjerna dem. :S

 

 

Dette skjønner jeg ikke helt, hvem bryr seg om hvilke spill som er på spillehistorikken, og hvorfor?

Lenke til kommentar
Dette skjønner jeg ikke helt, hvem bryr seg om hvilke spill som er på spillehistorikken, og hvorfor?

Er jævla greit om et år, når du skal mimre litt tilbake og ta et lite retrospekt over spill du har rundet og som fremdeles gjenstår å bli rundet. Da er det irriterende at det står "Asteroids" og "Frogger" på lista, selv om du bare spilte dem i ett minutt hver. :p

 

Ellers er det jo samme faen for min del. Tar det piano. Ser frem til å laste ned Psychonauts, om det ikke er så altfor penge-krevende.

Lenke til kommentar
The ability to change the Windows LIVE ID associated with and Xbox LIVE account.

The description pretty much says it all, but choosing this option changes the Windows Live ID associated with your Xbox LIVE account. It will also transfer all your Microsoft points to the new Windows Live ID as well. Here are some screen shots that show what this looks like in the dash.

Akkurat det jeg har ønsker meg i evighet!

 

Birger :)

 

Takk og lov. Jeg måtte KJØPE meg et domene for å kunne bruke messener fordi email kontoen jeg hadde forsvant med et domene som gikk under.... dette gjør det *litt* letterer framover

Lenke til kommentar
"Added support to not write trial-version Arcade games to user's played games history (this is only for newly downloaded games after the Dec'07 update is released)"

 

Arg, en av tingene jeg så frem til. Har over 100 played games og ca. 20-30 av dem er ekte spill, resten er trials. Skulle gjerne ha fjerna dem. :S

 

 

Dette skjønner jeg ikke helt, hvem bryr seg om hvilke spill som er på spillehistorikken, og hvorfor?

Mange som irriterer seg over at de har masse spill med 0 gamerscore, det finnes enkelte prøver å få maks uttelling på games lista si. Så en med 85000 gamerscore som ikke manglet en eneste achievement i lista si, bare 1000 og 200 og se (han jukser sikkert, men det er en annen diskusjon :p ), tar h*n som et levende eksempel på at folk bryr seg om slikt også.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...