EinarEriksen Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 På torsdag lanseres en ny versjon av Windows CE, som blant annet gjør at Windows-telefoner støtter større minnekort. Les mer Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Noen som vet om microsoft har planer om å intrigere AD mot mobiler snart? Hadde vært litt morsomt å måtte logge på mobilen i trådløst sone og fått opp nettverksdisker etc... Det kommer nok men fins det noe planer om slikt? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Er dette en oppdatering til eldre mobiler, eller er den forbeholdt nye telefoner? *treg Htc S710* Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Lurer på om dette vil gjøre seg gjeldende i Neonode også? Ikke at mobilen er treg, men det kunne vært artig med støtte for superminnekort. For øvrig så har PDA-telefonene med Windows hatt støtte for Remote Desktop en stund ... VikinGz: Det var ingen dum idé. Skulle jeg gjerne sett selv. Lenke til kommentar
Tobias Abrahamsen Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Gammle nyheter eller ... Vi som i månedsvis har hatt HTC Touch har hele tiden kunne brukt SDHC-kort. Jeg har et på 4 GB, og jeg tror at 8 GB har blitt sluppet nå. Kan ikke skjønne at dette med mulighet for SDHC-kort skulle være den store nyheten, det er som sakt gammle nyheter for oss WM6 og Touch eiere ... Tobias Lenke til kommentar
µT. Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Gammle nyheter eller ...Vi som i månedsvis har hatt HTC Touch har hele tiden kunne brukt SDHC-kort. Jeg har et på 4 GB, og jeg tror at 8 GB har blitt sluppet nå. Kan ikke skjønne at dette med mulighet for SDHC-kort skulle være den store nyheten, det er som sakt gammle nyheter for oss WM6 og Touch eiere ... Tobias Aha.. Dette visste jeg ikke Thanx ! Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Jepp, funker bra med mitt 6GB også... Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Gammle nyheter eller ...Vi som i månedsvis har hatt HTC Touch har hele tiden kunne brukt SDHC-kort. Jeg har et på 4 GB, og jeg tror at 8 GB har blitt sluppet nå. Kan ikke skjønne at dette med mulighet for SDHC-kort skulle være den store nyheten, det er som sakt gammle nyheter for oss WM6 og Touch eiere ... Tobias Ja, at produsentene selv legger til støtte for maskinvare i produktene sine er veldig vanlig. Ofte tar det litt tid før de samme mulighetene dukker opp innebygd i operativsystemet. Fordelen med å ha støtten bygget rett inn i OS-et er at det reduserer utviklingskostnadene for produsentene, som igjen fører til billigere produkter. Dette er det samme som at man kunne bruke Bluetooth-utstyr lenge før det ble støtte for det i Windows XP - men da måtte hver produsent skrive egen programvare og drivere for det. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Gammle nyheter eller ...Vi som i månedsvis har hatt HTC Touch har hele tiden kunne brukt SDHC-kort. Jeg har et på 4 GB, og jeg tror at 8 GB har blitt sluppet nå. Kan ikke skjønne at dette med mulighet for SDHC-kort skulle være den store nyheten, det er som sakt gammle nyheter for oss WM6 og Touch eiere ... Tobias Ja, at produsentene selv legger til støtte for maskinvare i produktene sine er veldig vanlig. Ofte tar det litt tid før de samme mulighetene dukker opp innebygd i operativsystemet. Fordelen med å ha støtten bygget rett inn i OS-et er at det reduserer utviklingskostnadene for produsentene, som igjen fører til billigere produkter. Dette er det samme som at man kunne bruke Bluetooth-utstyr lenge før det ble støtte for det i Windows XP - men da måtte hver produsent skrive egen programvare og drivere for det. det vill si at vi kan få større enn 2gb kort til å fungere i en nokia n73? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg