Gå til innhold

Fornye Norton Antivirus med et nytt år..

vegge

Anbefalte innlegg

Min bestefar fikk i forbindelse med et Internettabonnement fra Telenor ett år med Norton Antivirus 2002. Nå går det snart ut og han står foran et valg;

1. Fornye NAV2002 med et nytt år.

Fornye abonnementstjenestene

2. Kjøpe en pakke i butikken til 4-500 kroner.

Så jeg lurer bare på et par ting;

Hvor mye koster det for et nytt år med oppdateringer på NAV2002?

Noen som har gjort dette før? Noen problemer, eller var det en veldig enkel operasjon?

Blir litt pes og forklare framgangsmåten per telefon og e-mail.. :/

Andre synspunkt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, så det stod $9.95 for ett nytt år med oppgraderinger, men dette var jo for NAV2001. Tenkte kanskje prisene hadde forandret seg. Men det blir vel rett under hundrelappen (hvis man betaler med Visa, Mastercard etc)

Å laste ned ny versjon fra http://www.online.no/nis blir vel litt feil. Abonnementet hans blir sagt opp innen et par uker og da klarer han ikke logge seg på den siden (noe som er nødvendig for å laste ned) Hva som skjer hvis han prøver å laste ned nå er en annen sak, men det blir i så fall ikke helt lovlig det heller.

Å oppgradere til NAV2003 via Internett ser ut i fra linken min til å være opptil 40% billigere enn den vanlige utsalgsprisen. Det vil allikevel bli dyrere enn bare å betale for et nytt år.

Bestefra surfer lite! Han trenger sikkert ikke Norton en gang, men vi vil alle være på den sikre siden. Derfor går vi for Norton, men prøver å finne den løsningen som er best med tanke på både pris og hvor lett operasjonen blir.

Tror nok både NAV2002 og NAV2003 vil være mer enn god nok.

Takk for svar forresten! :) Kom gjerne med flere!

Edit: glemte jeg å si at han skal gå over til Tiscali Free Surfer? Telenor og 129 kr/mnd ble på en måte litt for dyrt :D

Egentlig skulle han byttet til NetCom ISDN, men de legger ned sin tjeneste nå.. :cry:

Lenke til kommentar

Har kjørt AGV AV fra www.grisoft.com en stund. Litt vanskelig å si om det funker greit, da jeg ikke vet om det er virus det ikke tar - slikt vet man jo ikke :). Men jeg bruker det, mye fordi jeg ikke gidder å ha et tungt Norton Antivirus kjørende. AGV har liveupdate som går sømløst, scanner mail osv... mao et fullgodt alternativ til de komersielle greiene

Lenke til kommentar

Hmm.. var akkurat inne på den Telenor-chatten. Genialt system forresten. Fikk svar med en gang (imotsetning til mail og telefon..)

I hvert fall; det jeg fikk ut av samtalen var at NAV2003 kan lastes ned så lenge min bestefar abonnerer på Telenor Internett. Så da er det jo bare å laste ned nå. Om tre uker blir abonnementet sagt opp, men da har han jo fortsatt et helt år igjen før NAV2003 går ut.

Og siden jeg har fått bekreftet at jeg kan gjøre slik, så kan det jo heller ikke være ulovlig. Jeg får kontakte min bestefar på e-mail. Håper dette funker! :)

PS. Jeg foreslo AVG for bestefar, men er man først fornøyd med NAV så hvorfor bytte? Bare godta det - vi går for NAV! :) Ellers takk for forslagene!

Lenke til kommentar
Har kjørt AGV AV fra www.grisoft.com en stund. Litt vanskelig å si om det funker greit, da jeg ikke vet om det er virus det ikke tar - slikt vet man jo ikke :). Men jeg bruker det, mye fordi jeg ikke gidder å ha et tungt Norton Antivirus kjørende. AGV har liveupdate som går sømløst, scanner mail osv... mao et fullgodt alternativ til de komersielle greiene

Norton antivirus 2003 bruker 6500KB system minne, og hvor du har det i fra at det er tunkt vet ikke eg? Dette er på min pc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...