Gå til innhold

oppgradering av vannkjøling

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det går ikke an å direkte linke fra handlekurven, så ta heller et skjermskudd (Print Screen) av handelista og last opp her :)

ok.

Eg berre skriv her kva eg har tenkt til og kjøpe.

Radiator: swiftech mcr-320 quiet power.

cpu blokk: swiftech apogee gt.

gpu blokk: swiftech mcw60

ram sinks: swiftech mc8800 cooling kit.

ser det ok ut?

Lenke til kommentar
Ser greit ut det. Har selv CPU, GPU og RAM Sinksn.

Korleis festa du ram sinksen? eg har lest om fleire som har hatt problem med den. Brukte du termisk lim?

Du MÅ bruke termisk lim! Den "tapen" som sitter på orginalt er så dårlig at jeg blir flau av å tenke på det. Etter 10-20 min. hørte jeg *klunk**klunk**klunk* og vips, så lå alle ribbene i botten av kabinettet! :!:

Lenke til kommentar
Ser greit ut det. Har selv CPU, GPU og RAM Sinksn.

Korleis festa du ram sinksen? eg har lest om fleire som har hatt problem med den. Brukte du termisk lim?

Du MÅ bruke termisk lim! Den "tapen" som sitter på orginalt er så dårlig at jeg blir flau av å tenke på det. Etter 10-20 min. hørte jeg *klunk**klunk**klunk* og vips, så lå alle ribbene i botten av kabinettet! :!:

hehe då tar eg og bruka termisk lim eg og. treng eg nokon niplar og linande?

btw tusen takk for svar :new_woot:

Lenke til kommentar
Nå vet ikke jeg hvor du skal bestille ifra, men nipler og slanger må du jo ha! Mulig det følger med nipler til de blokkene du har bestillt. Kan være greit å bestille en flase anti-korrosjonsvæske også.

Eg skal bestille fra sidewindercomputers. den vannkjølinga eg brukar no brukar 3/8 slangar, og eg vil fortsette og bruke det.

kan du finne nokon gode niplar frå sidewindercomputers som vil passe mitt oppsett? (eg har ikkje peiling på niplar.)

Takk for svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...