eifus1 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hei. Eg har i dag eit thermaltake kandalf kabinett med innebygd vannkjøling. Denna vannkjølinga har eg no lyst til å oppgradere, med ny radiator, cpu blokk og gpu blokk. Eg er ganske ny når det gjeld vannkjøling så eg treng ekspert hjelp. Handlevogn[ Ser alt ok ut? Kva niplar treng eg? Er slangen ok? takk for svar Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Det går ikke an å direkte linke fra handlekurven, så ta heller et skjermskudd (Print Screen) av handelista og last opp her Lenke til kommentar
eifus1 Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Det går ikke an å direkte linke fra handlekurven, så ta heller et skjermskudd (Print Screen) av handelista og last opp her ok. Eg berre skriv her kva eg har tenkt til og kjøpe. Radiator: swiftech mcr-320 quiet power. cpu blokk: swiftech apogee gt. gpu blokk: swiftech mcw60 ram sinks: swiftech mc8800 cooling kit. ser det ok ut? Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Ser greit ut det. Har selv CPU, GPU og RAM Sinksn. Lenke til kommentar
eifus1 Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Ser greit ut det. Har selv CPU, GPU og RAM Sinksn. Korleis festa du ram sinksen? eg har lest om fleire som har hatt problem med den. Brukte du termisk lim? Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Ser greit ut det. Har selv CPU, GPU og RAM Sinksn. Korleis festa du ram sinksen? eg har lest om fleire som har hatt problem med den. Brukte du termisk lim? Du MÅ bruke termisk lim! Den "tapen" som sitter på orginalt er så dårlig at jeg blir flau av å tenke på det. Etter 10-20 min. hørte jeg *klunk**klunk**klunk* og vips, så lå alle ribbene i botten av kabinettet! :!: Lenke til kommentar
eifus1 Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Ser greit ut det. Har selv CPU, GPU og RAM Sinksn. Korleis festa du ram sinksen? eg har lest om fleire som har hatt problem med den. Brukte du termisk lim? Du MÅ bruke termisk lim! Den "tapen" som sitter på orginalt er så dårlig at jeg blir flau av å tenke på det. Etter 10-20 min. hørte jeg *klunk**klunk**klunk* og vips, så lå alle ribbene i botten av kabinettet! :!: hehe då tar eg og bruka termisk lim eg og. treng eg nokon niplar og linande? btw tusen takk for svar Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Nå vet ikke jeg hvor du skal bestille ifra, men nipler og slanger må du jo ha! Mulig det følger med nipler til de blokkene du har bestillt. Kan være greit å bestille en flase anti-korrosjonsvæske også. Lenke til kommentar
eifus1 Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Nå vet ikke jeg hvor du skal bestille ifra, men nipler og slanger må du jo ha! Mulig det følger med nipler til de blokkene du har bestillt. Kan være greit å bestille en flase anti-korrosjonsvæske også. Eg skal bestille fra sidewindercomputers. den vannkjølinga eg brukar no brukar 3/8 slangar, og eg vil fortsette og bruke det. kan du finne nokon gode niplar frå sidewindercomputers som vil passe mitt oppsett? (eg har ikkje peiling på niplar.) Takk for svar. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Ikke kast bort penger på innkjøp og frakt til en flaske antikorrosjon. Kjøp frostvæske på bensinstasjonen, bland 5% og fyll systemet. Mye billigere, like bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå