Asdt Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hva faen?:/ Hva skal jeg gjøre etter dette? Har jo akkuratt sprengt skipet i filler og det står at jeg skal skyte helikoptrene så de jævla landingsskipene kan lande -.- Er jo umulig å skyte ned helikopteret da det er så høyt oppe i lufta. Legger ved et par bilder for å illustrere hvor jeg driver. Helikopteret kommer jo faen ikke ned. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Urke. Eneste jeg likte med spillet var grafikken og loadetidene tror jeg. - AIen var fæl og fiendene samarbeider overhodet ikke for å ta meg. Ofte ble noen bare stående et sted mens en eller to kommer etter meg (og full frontal assault her, ikke noe taktikk nei). Alt jeg trengte å gjøre hvis det var mange var å gjemme meg bak en stein, og vente. Sure enough, de gjemmer seg ikke og venter på meg, neida, de kommer rundt svingen, en etter en, og blir fylt med bly. - Koreanerne snakker engelsk (ikke big deal, men gjør hele greia enda litt mindre troverdig) - Fiendene er enkle, men tåler samtidig altfor mye (uansett om du ikke har silencer, og det at silencer er så effektiv/trekker så mye skade er ikke noen unnskyldning, det er jo bare enda teitere). Er stort sett som å løpe gjennom en haug med maur. - Mest effektive måten å drepe folk på er å løpe på de mens du trykker F (skjøt ikke et eneste skudd på de to siste brettene, kun for å ta flyveting). Mye av dette tror jeg kan fikses om du spiller litt på Delta. Tro meg, jeg er kommet til et sted jeg skal ta ut noen AA greier, og det er neimen ikke lett. Prøvde det på easy for jeg var lei av å dø 20 ganger, da var det helt latterlig. Rambo-style :\ Husker da jeg møtte nano suits for først gang brukte jeg en time på å finne en måte å ta de på. Engelsken forsvinner også innunder Delta Storkoser meg med å virkelig kjempe gjennom spillet, ikke bare løpe som en gærning. Eneste som plager meg mye er hvor god cloak i nano suiten er. De ser jo meg ikke, uansett hva jeg gjør. Skulle vært slik som i multiplayer, at man så omrisset om man så godt etter i retningen av andre sine nanosuits. Endret 15. november 2007 av akarno Lenke til kommentar
Slu Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Ja, helt enig med deg. På det vanskeligste, samarbeider fienden - og de lurer seg sakte innpå deg, mens noen andre står og skyter og dekker de to andre. "Jeg synes det er bra at fienden for engang skyld tåler litt. Bare tenk på hva du selv som spillefigur klarer å motstå og da tenke jeg generelt i skyttespill. F10 fiender skyter på deg, men du dør ikke med det første, men fienden blir drept bare av at du ser på dem =) Og husk at gutta i Crysis har hjelm og skuddsikervest." Dette er jo helt absurd! Meningen med stealth og lignende, som man skal drive mye med i Crysis, er å ta ut fiender med så lite skudd som mulig. Du kan ikke skyte bort hele magasinet ditt og så løpe bort ifra situasjonen med livet i behold. Du sier at det ville vært bedre hvis fienden tålte like mye som deg, men hadde det ikke vært mye, mye bedre hvis du tålte like mye som fienden gjorde istedenfor? One shot one kill? Ville vært deilig og utfordrende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hva faen?:/ Hva skal jeg gjøre etter dette? Har jo akkuratt sprengt skipet i filler og det står at jeg skal skyte helikoptrene så de jævla landingsskipene kan lande -.- Er jo umulig å skyte ned helikopteret da det er så høyt oppe i lufta. Legger ved et par bilder for å illustrere hvor jeg driver. Helikopteret kommer jo faen ikke ned. ta å load tilbake noen scener, det måtte jeg gjøre Lenke til kommentar
Keis Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Beste spillet på lenge! Jeg digger dette spillet! Utrolig tøff shootout på skolen i ett av de første brettene! Flere som sleit på kirkegården der hvor man møter motstand med Nanosuits?? Der måtte jeg gjennom mange forsøk.. Trikset er å løpe helt ut av området til du finner et veltet tre og noen rester av et skur. Gå derfra opp i fjellsiden og følg kantene på dalsøkket rundt. FI henger rundtom i fjellsidene der. Gå for headshots! De gutta i nanosuits er kjipe å finne så fort de begynner å flytte på seg. Wohooooooooooo! -Keis Lenke til kommentar
HøttenTøtt Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Elsker dette spillet<3<3 Fy faen hadde betalt 600kr om det hadde kosta det:D For å få fult utbytte av spillet burde du ha en ganske rå PC. CRYSIS FTW<3<3<3<3<3<3 Lenke til kommentar
Moondawg Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Dette er jo helt absurd! Meningen med stealth og lignende, som man skal drive mye med i Crysis, er å ta ut fiender med så lite skudd som mulig. Du kan ikke skyte bort hele magasinet ditt og så løpe bort ifra situasjonen med livet i behold. Du sier at det ville vært bedre hvis fienden tålte like mye som deg, men hadde det ikke vært mye, mye bedre hvis du tålte like mye som fienden gjorde istedenfor? One shot one kill? Ville vært deilig og utfordrende. Cloak-Headshot-instakill-EZmode Synes det fungerer glimrenede, UTEN silencer på våpenet, så går de fleste ned på 4-5 skudd i torso. Men det virker som om skaden på prosjektilene minsker veldig over avstand, hederlig unntak er sniper riflen. Når det er sagt synes jeg Super soldaten vi styrer igjennom spillet er en udugelig skarpskytter. Liggende, så svinger siktet som om han var en 80 år gammel dame, herregud, mannen kan løpe i 100 km/t, hoppe over hus og slå i filler stridsvogner med bare nevene, men å holde våpenet rolig? Nei. Endret 16. november 2007 av Moondawg Lenke til kommentar
koronag Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Spillet hadde vært mye bedre om den man styrer tålte mindre, at fiendene tålte mindre, og i hvert fall hvis fienden hadde sluttet å treffe på syke avstander med første salve fra en SMG. Mer bomming = mer moro og mer realistisk. Lenke til kommentar
Moondawg Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Spillet hadde vært mye bedre om den man styrer tålte mindre, at fiendene tålte mindre, og i hvert fall hvis fienden hadde sluttet å treffe på syke avstander med første salve fra en SMG. Mer bomming = mer moro og mer realistisk. Enig i det, det er kult nå skuddene slår ned rundt deg, og panikken brer seg.. Men om man skulle tåle like mye som de andre, hva er da hensikten med Nanosuit? Optimalt for meg ville vært fiender som tåler mindre, men flere og litt mer AI vill spray. Og mer effektive granater. Edit W00t\o/ Post 100 , etter bare fem år Endret 16. november 2007 av Moondawg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå