SPiLL Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Vi alle vet at Crysis er det råeste en kan få i dag angående grafikk. For de som har spillet, kan de ikke fortelle litt hvordan gameplayet er i Crysis. Si din mening, jeg vil vite. Har ikke lyst å bruke flere hundre kroner på et spill som kun er grafikk og dårlig gameplay/historie. Da holder det med å spille demoen for få grafikk kicket. Spiller heller Gears of War eller COD4 som har knakende bra gameplay og historie, i stedet for å løpe rundt i jungelen for å skyte ned trær mens gameplayet i seg selv suger. Så igjen, hva mener du hvor bra Crysis er. Grafikken trenger å ikke bli nevnt, vi alle vet hvor bra den er. Endret 13. november 2007 av VistaGames Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Masse frihet, det gjør det gøy. Nanodrakten er genial, det gjør at man kan spille gjennom spillet flere ganger. Syns derimot ikke feelingen på våpen er så bra, noe som jeg syns er viktig. Våpenlydene er pinglete, og fiender tåler 15-20 skudd om man ikke treffer i hodet (med unntak av sniperen, som føles kraftig og oneshotter det meste). Det er ikke særlig recoil på våpnene. Hadde likt å spille gjennom dette med gode gammeldagse kraftige våpen. Crysis med Day of Defeat: Source våpenfysikk hadde vært genialt. Der føles våpnene kraftige og du føler virkelig at du slakter. 99% av nye FPS har pusevåpen som ikke tørr å lage lyd/recoil. Trist, syns jeg. Har bare spillt 3-4 baner til nå, og syns det er gøy. Spillet ser ut som Far Cry hos meg, men klager ikke, går reint. Lenke til kommentar
Logitech87 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg synes det er bra at fienden for engang skyld tåler litt. Bare tenk på hva du selv som spillefigur klarer å motstå og da tenke jeg generelt i skyttespill. F10 fiender skyter på deg, men du dør ikke med det første, men fienden blir drept bare av at du ser på dem =) Og husk at gutta i Crysis har hjelm og skuddsikervest Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Mye enig med han over meg igrunnen. Nå var ikke jeg noe særlig imponert over gameplayet i Farcry heller, det blir liksom litt...pinglete. Grafikken er jo uberfet for all del, men jeg spiller ikke bare for grafikken sin del. Og da er det mange spill som slår Crysis i mine øyne. Men for all del, helt ok spill. Noen timer med underholdning, og multiplayeren ser jo forsåvidt fet ut, om enn litt stress Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Noen som vett nå man kan laste dette ned fra EA Store? Har forhåndsbestilt det Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg syntes gameplayed er helt topp, bortsett som nevnt, at folka tåler en del hvis du ikke treffer i hodet. Spesielt kommer du til å legge merke til at når folk kaster granater og skyter på deg, er dette veldig virkelighetsnært, eller gir deg i alle fall en følelse av det. Har ikke opplevd å bli skutt på selv men .. heldigvis Du får granat sjokk, det spruter søle og dritt i trynet på deg, bildet blurer og du hører dårlig. Lyden av granater er også veldig bra. Er uening om at det er pingle lyder fra våpnene, syntes disse er veldig bra faktisk. Husk å ha "very high" på lydeffekter! Biosuiten er vel det som gir meg mest med tanke på gameplay Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Vurderer kanskje å kjøpe dette selv, men det får vel kanskje vente litt. Har svidd av litt for mye på spill i det siste, 4 eller 5 spill de to siste månedene, men det ser jo fett ut! Lenke til kommentar
SPiLL Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Etter å lest flere anmeldelser, blir det et kjøp her Endret 13. november 2007 av VistaGames Lenke til kommentar
edahl Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Jeg synes det er bra at fienden for engang skyld tåler litt. Bare tenk på hva du selv som spillefigur klarer å motstå og da tenke jeg generelt i skyttespill. F10 fiender skyter på deg, men du dør ikke med det første, men fienden blir drept bare av at du ser på dem =) Og husk at gutta i Crysis har hjelm og skuddsikervest Ble skikkelig overrasket (og litt irritert) over at det virket som at fienden tålte sånn 4 skudd i hodet. Selv fant jeg gameplayet veldig lite interessant, men jeg har jo bare spilt demoen. Kanskje jeg liker det hvis jeg spiller fullversjonen, men dette må nok vike for Assassin's Creed, Mass Effect, UT3 og alle de 7-8 andre spillene jeg har kjøpt de siste 2 månedene ... EDIT: Fikk bare en forsmak på hva jeg antar er et veldig lite gjennomtenkt "grafikkmonster". Som når Nord-Koreanerne roper "filthy American pig!" Den stereotypiske akksenten er der i full vigør, men jeg lurer på småting som hvordan de har noen som helst idé om at du er "yank" Endret 13. november 2007 av norman Lenke til kommentar
arlion Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 heisann, har et lite spørsmål, når man spiller online, kan vechiles låses? fant dette irriterende på betaen, man kjøper en tank, men blir team killet og en eller annen idiot kjører glad og fornøyd avgåre i din panser vogn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Spillet er vell gjennomført, mye artig, men mye vanskelig også. i min mening så syns jeg spillet har alt for mange folk og skyte ( visst du utløser alarmen ) Ellers var det veldig bra jeg ville ikke gitt det 10/10 men 8/10. Grafikken trenger vi ikke å prate om, men imo alt for mye folk og skyte, + at de tåler 4-6 skudd i hodet før de dør. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) I et skytespill så synes jeg at selve skytingen er noe av det viktigste, siden det er dette man gjør mesteparten av spillet. I forhold til CoD4 synes jeg Crysis føles forferdelig ut. Fiender reagerer omtrent ikke når du skyter de, før etter 10 skudd senere når de dør. I CoD4 snubler de fremover etc om de får et skudd i bena eller magen, og klarer å løpe seg videre til sikkerhet. Nei ikke noe særlig imponert over Crysis. EDIT: Skrivefeil. Endret 13. november 2007 av Jext Lenke til kommentar
slavinat0r Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 en annen ting som irriterer meg over crysis er at ymse helikoptere og båter med maskingevær mirakuløst finner deg gjennom tjukkelag med planter i tjukkestemørke flere hundre meter unna.... Ofte har jeg blitt beskutt fra båter mens jeg selv ikke engang ser båten som skyter 128317 mil unna.. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Ser det er mange forskjellige meninger her, men etter et par timer med Crysis, kan jeg si dette: Dette er abselutt den råeste opplevelsen jeg har hatt på lenge. Har ikke på en lang stund blitt mer motivert til å spille et spill mer enn dette, og for min del var denne opplevelsen utallige ganger mer moro, mer underholdenede og bedre enn Bioshock, Call of Duty 4, osv. I forhold til CoD4 synes jeg Crysis føles forferdelig ut. Fiender reagerer omtrent ikke når du skyter de, før etter 10 skudd senere når de dør. I CoD4 snubler de fremover etc om de får et skudd i bena eller magen Skjønner ikke hvordan du kan synes det. Har for min del, aldri sett en mer realistisk reaskjon til å bli skutt. Det er jo helt utrolig moro å plaffe ned folk, alle forskjellige måtene de dør på, og faller. Koser livet av meg Så lenge du ihvertfall har bra nok PC, kan du ikke gå glipp av dette spillet..noe av det beste FPS spillet jeg har vært borti Lenke til kommentar
Jext Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Bra du koser deg MrLG, men spillet skulle vel ha floppet hardt for at du ikke skulle gjort det, så mye som du har overbevist deg selv og andre om hvor bra det er. Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Likte online delen. Syns det er for jævlig at singeplayer folka tåler like mye som multiplayer folkene du spiller mot. Syns også at våpnene er ekle til å sikte ordentlig med, men det er jo selfølgelig bare en tilvenningstid. Endret 13. november 2007 av TronDoZY Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Dere som sier at folk tåler så mye, spiller dere med silencer eller? Uten så tåler de langt mindre... @ TronDoZY, refleks sikte? Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Har ikke spilt det, men jeg skal bli kraftig overbevist før jeg går til anskaffelse av denne tittelen siden jeg kunne ikke fordra FarCry, og så vidt jeg skjønner er det noe av det samme greiene. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Er ganske kult spill. Men jeg ser at det går fra "sandbox" områdene og menesker til mer linært mot aliens. Dette er kanskje det verste som kunne skje i Crysis for min del. Jeg misliker sterkt å måtte sloss mot andre ting en mennsker, serlig når det blir dyr fra rommet. Nå har jeg bare prøvd demoen, men skyting overbeviste meg ikke helt. Blir nok ikke å kjøpe dette spillet på grunn av minner fra far cry, som var ganske bra, helt til det plutselig kom monstre i trange mørke ganger og ødela alt som virket spesielt å interessant med far cry. Virker som crysis har klart det samme. Multiplayer tror jeg kan være veldig bra i crysis, vist man får store "Sandbox" maps. Mulighetene er helt rå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg spilte gjennom demoen med P4 3.0ghz, 1GB ram, ati radeon 9600 xt på 1152 x etellerannet med alle detaljer skrudd helt av. Selv dette gikk hakkete men jeg storkoste meg gjennom demoen og synes gameplayet var råbra. Kan tenke meg dette er artig med fullt detaljenivå. Vil også nevnte at jeg leste et intervju med spillutviklerne av Crysis. De sa at singleplayerhistorien er betraktelig forbedret pga dårlig respons på dette fra forgjengeren "Far Cry". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå