keitran Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Sitter å tenker på hvordan CPU jeg skal ha når julepengene og desemberlønninga dumper inn på konto... Har sett meg ut Q6600, men så i dag at X3220 koster litt mer, men har quad-core og samme klokkefrekvens. Er ikke så syk på hardware. Så det jeg lurer på er hva er forskjellen? Er det vedrt å bruke noen ekstra kroner på en Xeon i stede for Q6600? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Kun at X3220 har støtte for Cool'n'quiet/AAC/Speedstep om man sammenligner dem her Endret 13. november 2007 av PepsiCo Lenke til kommentar
haalo Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Kun at X3220 har støtte for Cool'n'quiet/AAC/Speedstep om man sammenligner dem her Ikke bruk prisguiden til å sjekke opp spesifikasjoner, da den er fryktelig unøyaktig. Forskjellen er at Xeon-modellen rettes mot server/workstation-markedet. Det er mange som mener de har strengere krav, men det blir bare spekulasjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå