Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Tilbakemeldingsskjemaet funker ikke!


Anbefalte innlegg

Har laget ett tilbakemeldingsskjema til min hjemmeside men den funker ikke. Har laget hjemmesiden med Microsoft Frontpage v4.0 og eg brukte tilbakemeldingsskjemaet som ligger under fil-ny-side-generelt. Eneste modifikasjonen eg har gjort med skjemaet er å fjerne teksten over og under skjemaet, og så har eg skrevet inn e-mail adressen min under send til – e-postadresse og fjernet teksten i Filnavn:. For eg vil ha tilbakemeldingsskjemaet sendt til min e-post.

 

Hva er galt???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Retningslinjer:

Bumping er ikke tillatt.

 

Nettikette:

Hva er "bumping"?

Bumping er posting i gamle tråder, slik at de skal komme lengre opp på lister over de siste postede meldingene. Dette blir gjort av enkelte, og slike meldinger inneholder ofte bare "*bump*". Dette vil føre til at tråden blir stengt. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon å komme med.

 

[/wannabemoderator]

 

Jeg hadde hjulpet deg hvis jeg kunne. Du må ha litt tålmodighet. Tråder uten svar har faktisk størres sjanse for å bli besvart enn en du selv har bumpet. Personlig trykker jeg i hvert fall av og til på linken "Vis ubesvarte innlegg" og svarer på det jeg har peiling på! :) Denne tråden kommer ikke lenger opp der..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...