Alexander Schindler Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Mickey Rourke slår Nicholas Cage K.O. på rollelisten og overtar hovedrollen i Darren Aronofskys nye film. Les mer Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg likte Mickey i Sin City og tror han kan passe i rollen. Cage er litt for spinkel og gammel til wrestling ... Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg likte Mickey i Sin City og tror han kan passe i rollen. Cage er litt for spinkel og gammel til wrestling ... Bare for å kverulere litt, men du vet at Cage er yngre enn Rourke? Bortsett fra det er jeg enig med deg. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg likte Mickey i Sin City og tror han kan passe i rollen. Cage er litt for spinkel og gammel til wrestling ... Bare for å kverulere litt, men du vet at Cage er yngre enn Rourke? Bortsett fra det er jeg enig med deg. Nei, viste ikke det:P Men synes Cage ser for trøtt ut i ansiktet .. :/ Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Cage for trøtt? Han er en stygg j..., men hvis du sammenligner ham med Rourke er han jo en drømmeprins Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Cage for trøtt? Han er en stygg j..., men hvis du sammenligner ham med Rourke er han jo en drømmeprins Stygg er han vel ikke? Men gammel og med et litt sløvt ansikt.. :/ Ser litt sånn likegyldig ut .. Lenke til kommentar
grungewhore Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Cage ser vel ikke akkurat ut som noen fullblods wrestler, rourke er litt mere "beafcake" å tøff i trynet spør du meg:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg