magnus.o Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hei folkens. Satt sammen en handlevogn med c2d cpu, med tanke på mye for pengene/overklokking. Har sett litt rundt, men kunne gjerne tenke meg innspill for å se om man kan få mer for pengene. Så, kom gjerne med forbedringer/tips! :-) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hva med kabinett, GPU, vifte osv? Lenke til kommentar
magnus.o Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Har et Antecc P182 kabinett, Ati x1950 gpu fra før....tenkte jeg skulle benytte meg av det i første omgang. CPU-kjøler derimot..... Hadde glemt den bort jeg... Noen tips der? Edit: leif Endret 13. november 2007 av Alihendra_ Lenke til kommentar
foffle Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Bang for the buck Edit: Funker nå.... Endret 13. november 2007 av Zopilote Lenke til kommentar
magnus.o Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Har ikke tilgang til handlevognen..... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Har et Antecc P182 kabinett, Ati x1950 gpu fra før....tenkte jeg skulle benytte meg av det i første omgang. CPU-kjøler derimot..... Hadde glemt den bort jeg... Noen tips der? Edit: leif Jeg kan selv anbefale en Noctua NF-U12F, den har veldig god kjøling, eventuelt kan en bytte ut vifta med en kraftigere. Men orginalvifta til noctuaen skal holde til forholdsvis kraftig overklokking. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå