torbjoas Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg ønsker å kjøpe meg en mobil med gode epostmuligheter. Jeg har kikka på S710/730 og tenker at en av de kan være et godt alternativ. Problemet er konstruksjonen, som visstnok kan bli litt løs. Dessuten liker jeg ikke Windows-mobilene. Mitt problem er at jeg ikke liker store og fancy telefoner. De bør være enkle og funksjonelle. De telefonene med stor toucscreen eller med qwerty tastatur (slik som Blackberry) blir for voldsomt til å være i bukselomma. Finnes det noen telefoner med tastaturløsning ala HTC S710/730? P1i ser interessant ut, men jeg har virkelig ikke bruk for GPS. Mye å ta stilling til gitt! Er det noen som har noen råd? Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hvis du liker P1i men ikke trenger GPS, kan du ta en titt på M600i. Den er litt mindre, og har ikke GPS. Elkjøp selger den til 1499 uten abonnement. -snubbel Lenke til kommentar
Erlend321 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hvis du liker P1i men ikke trenger GPS, kan du ta en titt på M600i. Den er litt mindre, og har ikke GPS. Elkjøp selger den til 1499 uten abonnement. -snubbel Jeg fant ikke denne mobilen for 1499, koster jo 2995? Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hvis du liker P1i men ikke trenger GPS, kan du ta en titt på M600i. Den er litt mindre, og har ikke GPS. Elkjøp selger den til 1499 uten abonnement. -snubbel Går det an å navigere seg rundt i menyene på P1 uten å bruke touch skjermen?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå