Rosewell1983 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Som tittel sier så er jeg på leting etter et kabinett som lar meg fint feste min triple radiator. Håper seriøst det fins noe slikt for ellers må jeg ta å takke til det chieftec kabinettet som jeg har brukt vinkelsliper på for å kutte hull i for å ha noe å feste radiatoren i... Mvh Rosewell Lenke til kommentar
nets Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 https://prisguiden.no/fritekst_sok....=&pricemax= Jeg har kabinettet selv og har aldri vert så fornøyd med noe dataprodukt. Det er plass til radiatoren din i front. Personelig så har jeg en dobbel radiator bak, og skal oppgradere til 2 x dobbel snart. Det er foresten plass til både et ATX hovedkort og et miniATX Lenke til kommentar
Rosewell1983 Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 nice..... Ska lese litt om kabinettet mer for å finne ut om hvordan radiatoren eventuelt skal festes Lenke til kommentar
nets Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Radiatoren på innsiden, og skruer fra utsiden. Hele frontpanelet kan løsnes med noen klips. Det står beskrevet bra i manualen. Det eneste negative jeg kan si om kabinettet er at du må fjerne hardiskbrønnen for å sette inn DVD brenner osv. Lenke til kommentar
Rosewell1983 Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 hehe ser for meg engang at jeg putter i 2stk doble 120mm radiatorer itillegg til den triple min....noen som sa passiv kjøling? =D Lenke til kommentar
Rosewell1983 Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 siden du allerede har kabinettet så spør jeg deg da... Hvordan står det til med feste av pumpe, er det hull i kabinettet som jeg kan bruke til å feste pumpe? Lenke til kommentar
nets Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Det er hull nederst i kabinettet du kan skru den fast. Men jeg bruker bare sugekopper på min WaterChill extreme pumpe. Om skruehullene passer vet jeg ikke, men det er veldig mange Lenke til kommentar
Rosewell1983 Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 jeg har denne: Min pumpe Hvis ikke begge hulla passer så burde nå den ene passe og det er forsåvidt bra nok det.... jeg kjøper dette kabinettet...bare dumt jeg startet denne tråden ETTER at jeg hadde kjøpt chieftec kabinett til 700kr og slipt litt med vinkelsliper i den for å kunne feste radiator =D Lenke til kommentar
nets Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Kan nesten garantere at begge hullene passer. Det er utrolig mange hull der, og kabinettet er faktisk designet med tanke på vannkjøling. Det er tilogmed hull til slanger Lenke til kommentar
Rosewell1983 Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 hentet pakken igår etter å ha latt den stått noen dager hos posten. Skal gå å åpne pakken nå...Oi, spennende =D Får håpe de tingene jeg skal ha inn i den passer =D Lenke til kommentar
nets Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Gratulerer med konge kabinett Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Det er foresten plass til både et ATX hovedkort og et miniATX Det er galt, det er plass til et ATX hovedkort og et ITX hovedkort... Lenke til kommentar
Rosewell1983 Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 feil igjen, mener at det er plass til et atx kort og et lite kjøleskap =D Lenke til kommentar
nets Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Det er foresten plass til både et ATX hovedkort og et miniATX Det er galt, det er plass til et ATX hovedkort og et ITX hovedkort... Det er riktig, beklager feil infoen. ontopic: Jeg skal vertfall kjøpe meg et billig ITX Hovedkort og bruke den som et sekundærsystem som kan brukes som en server. På den serveren skal jeg ha 1 disk jeg bruker for å seede torrents og som midlertidig sted for ting jeg laster ned. Og i tilleg så må få en stillegående disk vertfall på den siden jeg sover rett ved PC-en min. Og måten de komuniserer på blir da via 1gb ethernet Endret 26. november 2007 av nts Lenke til kommentar
Rosewell1983 Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) hehe bare så vidt den passer under databordet...trodde jeg måtte ta av bena til kabinettet, men neida...er vel en liten klaring på 2-4mm....skal vi si nais? yes... det dumme er at jeg kun klarer å bruke 1 av hullene i bunnen av kabinettet til å feste vannpumpe...det fordi hullene på pumpa er så spredt plassert... Endret 2. desember 2007 av rosewell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå