Gå til innhold

salg av min p990, pris?

Anbefalte innlegg

Som noen kanskje har lest så skal jeg gå i innkjøp av nokia e90.. men vil selge min SE p990.. 11 måneder gammel telefon.. fikk den igjen fra reperasjon i dag pga høyttaler ikke virket.. alt er i orden nå og nyeste SW er installert.. 2gb minnekort følger også med!

Det er noen skraper her og der, litt mye i venstre hjørne og bittelitt skrap i skjermen.. men det er jo ikke merkbart når man bruker skjermen.. men er jo litt stygt vist man ser fra siden når ikke skjermen er aktiv!

Vell dere vet jo åssen telefon det er så det jeg lurer på er circa åssen pris jeg burde legge meg på?

Får med lader og to "penner".. nå hadde det nok hjulpet med ett bilde.. men men.. sånn circa kan man vell tippe pris.. legge seff ut bilde vist jeg skal legge den til salgs!

Jeg har brukt telefonen en god del i løpet av året så er jo godt brukt.. men tastene er helt fine og sånt..

Også beklager jeg vist dette er helt feil sted og leggge det innlegget, men vist jeg skal legge den til salgs så må jeg høre med noen som vet circa pris.. lite vist og legge den ut til en helt urealistisk pris liksom!

Tusen takk for svar =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Jeg solgte min (etter å ha hatt P800, P900, P910 og til slutt da P990) for 1.500 kroner for en måends tid siden. Det var nok billig, for jeg fikk solgt den på dagen, flere ringte... Men jeg ville bli kvitt den, pga alle firmware problemer osv som jeg sleit med. Gadd ikke å styre mer med den.

Nå bruker jeg Nokia E65 i påvente av N95 8GB! Gleder meg som en unge....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...