Commanders Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Akkurat, som topic sier så er jeg på jakt eller lage en Crysis Nano drakt, da uten spillforbedringene som Cloak, styrke, hastighet og armor. Uansett hadde det sett uber fett ut å ha en sånn kostyme. Noen som har erfaring med å kunne lage kostymer av dette kaliberet? Hadde vært flott hvis dere kunnet komme med innspill til diverse matrialer som kan brukes, da også navn og hvor man kan muligens få tak i dette fra.. Mange kostymer som f.eks Halo er laget i glassfiber. Men jeg vil ikke ha noe glassfiber som knirker og er bare fake. Jeg går heller for aluminium der man faktisk ser at det er metall. Er flere stofftyper jeg har sett før som ville passet yppelig til mange av stedene, men vet ikke hvor jeg kan få tak i det eller hva det heter.. Så igjen, kjempeflott hvis noen har innspill til hvordan en slik drakt kan konstrueres Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Vil ikke et kostyme i aluminium være noe vanskelig å bevege seg i?. Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Det blir litt vanskeli.. hadde fan joina på et sånt projekt .. sykt rått om man hadde fått det til Lenke til kommentar
Commanders Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 Nei, hele drakta er ikke i Aluminium. diverse deler på den er det.. Og ja! Hadde vært utrolig morro å ha en slik drakt.. Siden da det også ser ut til at det blir Crysis 2, så kan man også tjene penger på å ha en slik.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå